اختصاص ۲۰ تخت ویژه با استقرار تیم های فوق تخصصی جهت مداوای مصدومان کمپ ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود / ملاقات مدیرکل بهزیستی گیلان با مصدومان حادثه

در پی سانحه دلخراش آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد کلیدبر لنگرود، ۳۲ تن کشته و ۱۶ نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

در پی این آتش سوزی در همان دقایق نخست کمیته بحران واکنش سریع و پاسخ به بحران تشکیل شد و هم‌اکنون تیم‌هایی متشکل از فوق تخصص سوختگی و ترمیمی، فوق ICU و پزشکان متخصصی از جمله جراحان در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت حضور دارند.

راه‌اندازی و تعبیه ۲۰ تخت ویژه درمان سانحه دیدگان ناشی از سوختگی در لنگرود در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت و تیم هایی از اورژانس در لنگرود حضور دارند که پس از عملیات احیا و اقدامات اولیه درمانی، بیماران را به این مرکز فوق تخصصی اعزام می‌کنند و فرایند اعزام و مداوای مصدومان این حادثه نیز همچنان ادامه دارد.

تیم‌هایی از اورژانس پیش‌بیمارستانی نیز در محل حادثه حضور و پس از اقدامات اولیه، سانحه دیدگان و مصدومان را به مرکز استان، منتقل می‌کنند.

۶ تن از این مصدومان در بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود تحت مداوا هستند و هم‌اکنون ۱۰ تن از این مصدومان در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت تحت مداوا هستند.

همچنین سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان نیز ضمن حضور در بیمارستان ولایت رشت با مصدومان این حادثه ملاقات و هرگونه اقدام لازم از سوی بهزیستی جهت بهبودی این مصدومین را از اولویت های سازمان اعلام کرد.

کد خبر 93558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد