ارائه خدمات توسط کاردرمانگران، ترکیبی از عشق و تخصص است

مدیرکل بهزیستی گیلان، طی برگزاری نشستی به مناسبت روز جهانی کاردرمانی از کاردرمانگران بهزیستی استان تقدیر کرد و گفت: ارائه خدمات توسط کاردرمانگران، ترکیبی از عشق و تخصص است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، صبح روز یازدهم آبان ماه، سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان طی برگزاری نشستی صمیمانه در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان از تلاش های کارکنان کاردرمانگر بهزیستی استان تقدیر به عمل آورد و گفت: ارائه خدمات توسط کاردرمانگران، ترکیبی از عشق و تخصص است و همواره از دیدگاه سازمان بهزیستی تلاش های این عزیزان ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی در ادامه، خدمت رسانی به مددجویان را توفیق الهی برشمرد و افزود: با توجه به محدود بودن امکانات در برخی از مراکز درمانی اما باز هم همکاران بهزیستی با عشق و علاقه و با حفظ اتحاد و انسجام سازمانی در پی خدمت رسانی به مددجویان هستند و این خدمت رسانی به خلق، توفیق الهی محسوب می شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان در پایان این نشست، خواستار تداوم خدمت صادقانه همکاران به جامعه هدف بهزیستی شد و با اهدای لوح سپاس از خدمات صادقانه همکاران کاردرمانگر بهزیستی استان قدردانی کرد.

کد خبر 93520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد