برگزاری کارگاه آموزش مهارتهای زندگی

با حضور فرزندان کارکنان و مراکز شبه خانواده کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی با موضوع کنترل خشم جهت نوجوانان و ارتباط موثر برای کودکان در سالن گنفرانس برگزار گردید .

. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در این کارگاه تاکتیک های پیشگیری از عصبانیت و کنترل خشم کودکان برای فرزندان توضیح داده شد .

مدرس کارگاه در پایان این کارگاه گفت کنترل خشم کودکان نیازمند آموزش مهارت است. همه ما تجربه خشم و عصبانیت داشته و حتی بعضی اوقات پرخاشگری و خشونت هایی از خود بروزداده ایم. بنابراین، عجیب نیست که کودکان در برابر ناکامی ­هایشان پرخاشگری کنند شاید بتوانیم بگوییم که عصبانیت بخشی از عنصر مدنیت امروزه است. کودکان عصبانیت خود را به گونه های مختلف ابراز می دارند. ابزار خشم و عصبانیت گرچه کارکردی برای سلامت روان کودک دارند، اما چون مستلزم رفتارهایی است که از نظر جامعه پسندیده نیست بنابراین لازم است که مهارت ­های کنترل خشم  کودکان را به آنها یاد دهیم و به آنها بیاموزیم که به جای رفتارهای پرخاشگرانه و عصبانیت مطلق یاد بگیرد که نیازها و خواسته هایش را بیان کند. و از گفتگو برای دفاع خود استفاده کرده و باحل مسئله مشکلاتشان را کنار بزند.

برگزاری کارگاه آموزش مهارتهای زندگی

برگزاری کارگاه آموزش مهارتهای زندگی

کد خبر 93515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد