درخواست مدیرکل بهزیستی استان کرمان درخصوص لزوم  توجه ویژه به ورزش افراد دارای معلولیت

مراسم استقبال از مدال‌آوران و ورزشکاران کرمانی حاضر در مسابقات پاراآسیایی هانگژو با حضور استاندار، مدیرکل بهزیستی و تنی چند از مسئولان استانی و حضور پرشور مردم در فرودگاه کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان مدال آوران و ورزشکاران کرمانی حاضر در مسابقات پاراآسیایی هانگژو در میان استقبال پرشور مردم  و مسئولین کرمان از جمله محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ، علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان ، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ،ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبر آباد در مجلس ، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان وتنی چند از دیگرمسئولین استان  وارد کرمان شدند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه استان در حوزه ورزش افزود: در حال حاضر استان دارای چند تیم لیگ برتری و باشگاه فعال بزرگ است و جزو معدود استان‌های کشور به شمار می‌رود که در حوزه ‌های مختلف ورزشی سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه چند زمین و مجموعه بزرگ ورزشی تا پایان سال در استان کرمان افتتاح می‌شود، بیان کرد: کویر کرمان یکی از ظرفیت‌های قابل توجه استان است که موجب جذب گردشگر و ورزشکاران شده و کمپ‌های مختلفی به صورت فصلی در استان دایر می‌شود.

علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان هم در حاشیه این مراسم گفت : توجه به مسیر کسب موففیتهای ورزشکاران دارای معلولیت ما را متوجه این نکته مهم مینماید که برنامه ریزی  درست ومنطقی در ورزش این عزیزان نه تنها صرف هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری ارزشمندی است که به واسطه آن اهداف بزرگی همچون توانمند سازی فرد دارای معلولیت ، ایجاد انگیزه در سایر افراد جامعه (به ویژه جامعه هدف بهزیستی)، ایجاد فضای شور ونشاط در جامعه و... محقق می شود

وی با درخواست از مسئولین ارشد استان برای توجه ویژه به ورزش و بحث توانمند سازی افراد دارای معلولیت عنوان داشت : سرمایه گذاری در ورزش افراد دارای معلولیت چه در بعد ورزش های همگانی و چه در بعد ورزش حرفه ای میتواند به عنوان بخشی از فرایند عمل به مسئولیت اجتماعی تشکلهای مردم نهاد ، خیرین و به ویژه بنگاههای اقتصادی استان مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان همچنین با تقدیراز هیات های ورزشی افراد دارای معلولیت ، استقبال پرشور مسئولین و مردم ازکاروان ورزشی افراد دارای معلولیت را ارج نهاد.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات پاراآسیایی کاروان ورزشی استان کرمان  با۱۱ ورزشکار و یک مربی و یک سرپرست موفق به کسب ۱۵ مدال رنگارنگ شدند.

کد خبر 93432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد