توسعه پلتفرم ویژه ناشنوایان و کم شنوایان

دسترسی افراد ناشنوا و کم شنوا به محتوای مناسب سازی شده و تولیدی ویژه این افراد با امکان بهرمندی همزمان سایر اعضای خانواده میسر می‌شود

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، نشست بررسی و توسعه پلتفرم ویژه ناشنوایان و کم شنوایان با حضور مدیر روابط عمومی بهزیستی استان تهران و جانشین معاونت توانبخشی این اداره کل  و رحیم زاده مدیر پلتفرم لیندو در دفتر روابط عمومی برگزار شد.

محمد رضا بشیری مدیر روابط عمومی بهزیستی استان تهران، هدف این جلسه را دسترس پذیری کلیه جامعه هدف دارای معلولیت ناشنوایی و کم شنوایی و همچنین طیف rp و خانواده هایشان به محتواهای تصویری (فیلم، سریال، نمایش) تولید شده و مناسب سازی شده با استفاده از مترجم و زیرنویس تخصصی برای این عزیزان با امکان استفاده سایر افراد جامعه و خانواده ها بیان کرد.

توسعه پلتفرم ویژه ناشنوایان و کم شنوایان

در ادامه الهه سعادتی جانشین معاونت توانبخشی بهزیستی استان تهران، در خصوص بازبینی، ترجمه و دقت اثربخشی محتوای ترجمه شده برای جامعه هدف گفت و اشاره کرد از کلیه ظرفیت های تخصصی استان و شبکه بدین منظور استفاده خواهد شد.

توسعه پلتفرم ویژه ناشنوایان و کم شنوایان


بر این اساس جهت بهره مندی افراد دارای معلولیت شنوایی و کم شنوایی برنامه های ویژه و تخصصی با حضور مترجم همزمان و استفاده از زیرنویس مناسب سازی شده تولید خواهد شد که قابلیت استفاده کلیه افراد جامعه نیز در آن فراهم خواهد بود.

کد خبر 93418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد