برگزاری  کمیته CCM ناظر بر اجرای پروژه گلوبال فاند

کمیته CCM ناظر بر اجرای پروژه گلوبال فاند کارشناسان کشوری و استانی سازمان بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، کمیته CCM ناظر بر اجرای پروژه گلوبال فاند با حضور کارشناسان کشور و استانی سازمان بهزیستی در دفتر معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران برگزار شد.
 
علیرضا محمدی معاون امور توسعه پیشگیری استان تهران در این جلسه ضمن خوش آمدگویی  به حاضرین به بیان اهمیت موضوع کاهش آسیب و چگونگی ارائه خدمات مربوطه در سطح استان تهران پرداخت و گفت: در حال حاضر استان تهران در ۷ شهرستان با بهره گیری از بخش غیردولتی نسبت به ارائه خدمات در ۳۳ مرکز کاهش آسیب اقدام نموده است.   وی افزود در اجرای فعالیتهای محوله، اعضای حاضر بازوی  توانمندی هستند که قطعاً باعث ارتقاء سطح کیفی اقدامات پیشگیرانه و بهبود نظارت بر مراکز کاهش آسیب خواهند شد.

در ادامه دکتر مینو محرز؛   رئیس پیشین مرکز تحقیقات ایدز ایران (IRCHA)  و  عضو کمیته  CCM؛ گفت که یکی از سیاست های مدنظر می تواند تغییر نگرش و ارتقاء بینش نسبت به موضوع کاهش آسیب و هم افزایی و همگرایی سایر دستگاههای عضو در این زمینه باشد.

همچنین فرداد درودی  عضو کمیته CCM؛   پیشینه ای از وضعیت کاهش آسیب در سطح کشور را ارائه کرد و بیان داشت، ضمن بررسی وضعیت موجود می بایست، چشم انداز و وضعیت مطلوبی را برای فعالیت ها در نظر گرفت و در آن راستا حرکت کرد.

کد خبر 93366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد