بازدید مسئول و کارشناسان دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان تهران از اداره بهزیستی شهرستان پیشوا

مهران خانی مسئول دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان تهران به همراه کارشناسان آن دفتر از اداره بهزیستی شهرستان پیشوا بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی  استان تهران، پیرو جلسه هم اندیشی مسئولین و کارشناسان دفاتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان تهران که با حضور مدیر کل بهزیستی استان تهران برگزار گردید، مقرر شد بازدید های نظارتی مستمر از شهرستان ها انجام شود که در همین راستا در این دوره سومین بازدید از ستاد بهزیستی شهرستان پیشوا انجام شد.

خانی مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد بهزیستی استان تهران در این برنامه ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با کارکنان  بهزیستی شهرستان پیشوا، به بررسی و تبادل نظر پیرامون گزارش عملکرد مسئولان حوزه های تخصصی و مشکلات مطرح شده پرداخت.

در این دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا برخی از مشکلات عمده این شهرستان را کمبود نیروی انسانی در بخش های مختلف، عدم برگزاری دوره های بازآموزی برای نیروهای شاغل در حوزه های تخصصی، لزوم تقویت اورژانس اجتماعی باتوجه به شرایط شهرستان به لحاظ آسیب های اجتماعی، فرسودگی خودروهای اداری و ... بیان کرد.

در پایان این نشست، مسئول بازرسی با طرح راهبردها و راهکارهای عملیاتی،   در خصوص رفع موانع خدمات رسانی به جامعه هدف بر بهره گیری از تمامی ظرفیت ها تأکید ورزید.

 خانی همچنین در پایان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا اداره بهزیستی با کارکنان پویا و تلاشگر خود نقشی ماندگار در اذهان عمومی داشته و بیشتر از گذشته گره گشای نیازمندان  و جامعه هدف باشد.

کد خبر 93243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد