فکر نو و خلاق منطقه را متحول می‌کند

معاون راهبری و توسعه خدمات بهزیستی (+ زندگی) در نشست محلات کم برخوردار منطقه حصه شهرستان اصفهان گفت: برای تحول منطقه خریدار فکر نو و خلاق هستیم.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، سیدحسین خادم‌حسینی افزود: سازمان بهزیستی با انتخاب ۱۰۰ محله کم‌برخوردار به صورت آزمایشی در سطح کشور، حل مشکلات و خدمت به جامعه هدف بهزیستی و توانمندسازی آنان را  برای حل مشکلات جامعه در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها گرفتار دستورالعمل‌های اداری هستند، تصریح کرد: گاهی لازم است در چارچوب وظایف غیراداری به فکر حل مشکلات بود چرا که حل برخی از مسائل در چارچوب دستورالعمل‌های اداری نمی‌گنجد. لذا لازم است مسئولان به کلیه مسائل و مشکلات موجود در منطقه با دیدگاه حل به مسئله نگاه کنند.

معاون راهبری و توسعه خدمات بهزیستی (+ زندگی) اظهار کرد: باید با دیدگاه اشتغال و بازپروری به منطقه نگاه کرد و با شناسایی استعدادهای محلی، آنها را پرورش داد.

خادم‌حسینی گفت: وقتی منطقه از لحاظ درآمدی و اقتصادی مرتفع شود به نسبت مشکلات اجتماعی نیز در پی آن حل می‌شود.

وی ادامه داد: با شناسایی ظرفیت‌ها و بازپروری منطقه و ارائه طرح درست و نگاه بهنگام و کارآفرین، مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار از مناطق برجسته و قطب صنعت و هنر شهرستان و استان می‌شوند.

کد خبر 92871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد