همزمان با سراسر کشور اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد

منطقی : هدف از برگزاری این کارزار را فرهنگ سازی و تلاش برای همگرایی موضوع، جلب و حساس سازی افکار عمومی جامعه بیان داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دومین کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد(والدآگاه، فرزند ایمن) با شعار آیا می دانی الان فرزندت کجاست در راستای پیشگیری از مصرف مواد اعتیاد آور از دوم لغایت پانزدهم آبان ماه بصورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می گردد.

دکترمحمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر این که اهداف عملیاتی این کارزار "اطلاع رسانی به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان و افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد است گفت:  محور اصلی توجه به فضاهای تعاملی فرزندان و افرادی که با آنها معاشرت دارند می باشد.

منطقی گفت: کارزار رسانه ای مذکور در استان بصورت هماهنگ در سراسر کشور از دوم آبان ماه آغاز و با استفاده از ظرفیت ابزارهای رسانه ای و مشارکت پذیری از موسسات و اعضاء تیم های اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد، در جهت اطلاع رسانی، آموزش و آگاه سازی والدین اقدام می شود.

وی از نقش موثر رسانه و ابزار اطلاع رسانی در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی سخن گفته و بر نقش کلیدی خانواده به خصوص والدین در کاهش آسیب های اجتماعی علی الخصوص اعتیاد تاکید و ابراز داشتند: برقراری ارتباط موثر و سالم بین والدین و فرزندان می تواند نقش اساسی و تاثیرگذاری در پیشگیری از آسیب های جامعه داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی در پایان برنامه های اجرایی این کارزار در استان را پخش نشان در صدا و سیما، انجام مصاحبه رادیویی و تلویزیونی، انتشار اخبار، توزیع بروشور، برپایی ایستگاه خیابانی، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، دوره های آموزشی و آگاه سازی در مناطق محروم و ارائه خدمات و اطلاع رسانی بیان داشتند.

کد خبر 92850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد