عزیزی رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی استان:

در این نشست‌های صمیمانه مشکلات و درخواست‌های جامعه هدف بهزیستی و سایر افراد ساکن در این محلات توسط مسئولان ارشد سازمانی و استانی مورد بررسی، پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد.

 رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی استان در حاشیه برگزاری نشست صمیمی در محلات کم برخوردار استان اردبیل گفت: با برپایی میز های ارتباطات مردمی که به دنبال تصمیم نهایی که از سوی سازمان بهزیستی کشور به استانها اعلام شد در ۳ شهرستان  استان، برنامه دیدار صمیمی با ولی نعمتان تحت پوشش برگزار شد تا از نردیک مسائل و مشکلات مددجویان احصا و راهکارهای لازم ارائه گردد.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی استان هدف از برگزاری نشست صمیمی در محلات هدف گفت: هدف از اجرای این آئین نامه این هست که فاصله بین مردم و مسئولین کمتر شود و افرادی که به میز های ارتباطات مردمی مراجعه می نمایند مسائل و مشکلات خودشان را از نزدیک مطرح کرده و مسئولین هم در جریان این امورات قرارگرفته و راهنمایی های لازم را ارائه می نمایند.

عزیزی با اظهار این مطلب که اجرای طرح به آشنایی بیشتر مسئولین با مددجویان منجر می شود گفت: با برگزاری میز های ارتباطات مردمی  امیدبخشی، امیدافزایی افزایش پیدا کرده و با طرح مسائل و دغدغه های  مددجویان بصورت رو در رو فاصله بین مسئول و ارباب رجوع کمتر می شود و این ارتباط بخشی در تسهیل و رفع نیازهای ولی نعمتان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد: با انجام این نشست ها و دیدار های چهره به چهره شاهد کاهش مراجعین به ادارات بوده و با دلسوزی و همت مسئولین متعهد، شاهد حل مسائل و مشکلات جامعه هدف در استان خواهیم بود.

کد خبر 92845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد