نیر| دیدار رئیس و کارکنان بهزیستی با فرماندهی انتظامی شهرستان نیر

رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان نیر با حضور در مقر فرماندهی نیروی انتظامی با فرماندهی و مسئولین بخش های مختلف انتظامی شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نیر، زیرک رئیس بهزیستی این شهرستان ضمن عرض خدا قوت به نیروهای خدوم انتظامی، امنیت را از مولفه های اصلی پیشرفت یک جامعه دانسته و خاطر نشان ساخت: نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می نماید.  


وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط خاص فعالیت های بهزیستی، تعامل مثبت و سازنده این اداره با فرماندهی انتظامی شهرستان، طی سنوات اخیر سبب رضایتمندی آحاد مردم و پیشگیری از آسیب ها شده است .


فرمانده انتظامی شهرستان نیر هم با ابراز خرسندی از حضور رئیس و کارکنان بهزیستی در جمع پرسنل ناجا، همکاری با بهزیستی  را جهت کنترل آسیب ها و کمک به جامعه هدف  مایه افتخار  پرسنل خدوم این نیرو توصیف و ابراز امیدواری نمود با همکاری و همیاری تمامی مسئولان و پرسنل ناجا امنیت و آسایش خاطر مردم بیشتر از پیش تامین گردد.

 
شایان ذکر است در این دیدار بر لزوم همکاری مشترک بهزیستی و نیروی انتظامی در جهت  کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی و  مبارزه با مواد مخدر  بحث و تبادل نظر شد.  


در این دیدار از فرماندهی انتظامی شهرستان توسط رییس بهزیستی شهرستان نیر با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 92760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد