توانمندسازی ساکنان مناطق حاشیه‌نشین از اهداف مهم سازمان بهزیستی است

برنامه نشست صمیمانه در یک صد محله کم برخوردار کشور به‌ منظور حضور میدانی، ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان با استقرار میز خدمت در این مناطق و پاسخگویی به نیاز مراجعان با رویکرد محله ‌محوری، حل‌ مسئله و ظرفیت ‌سازی اجتماعی و خدمت‌رسانی در محلات کم برخوردار استان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان هم در خصوص اجرای برنامه نشست صمیمی با ولی نعمتان تحت پوشش در محلات کم برخوردار در شهرستان اردبیل که در دومین روز برگزار شد گفت: به حمداله توفیق شد در راستای برگزاری برنامه صد محله کم برخوردار با دو رویکرد خاص دولت سیزدهم و همچنین سازمان بهزیستی کشور بتوانیم با مردم عزیز و جامعه هدف بهزیستی ارتباط مستقیمی بگیریم و هم اینکه بتوانیم مسائل و مشکلات را از طریق استفاده از ظرفیت سازمانها و نهادهای مردمی حل و فصل نماییم.

مدیرکل بهزیستی استان در رابطه با اهداف برگزاری دیدارهای چهره به چهره با ولی نعمتان تحت پوشش گفت: هدف از اجرای این طرح انجام بررسی میدانی و ارتباط مستقیم چهره به چهره مددجویان منطقه با مسئولان می باشد  تا علاوه بر سازمان بهزیستی مسئولین سایر ارگانها با دغدغه ها و مشکلات اقشار تحت پوشش بهزیستی آشنا شده و مشکلات متعدد این افراد اعم از مسکن، اشتغال، معیشت و موضوعات مبتلا به با هم افزایی ارگانها حل شود.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: به منظور برگزاری نشست صمیمی با ولی نعمتان، در سطح استان ۳ محله مشخص شد تا با یاری و هرماهی دستگاههای مسئول بتوانیم مستقیماً بصورت چهره به چهره با مردم عزیز و جامعه هدف سازمان ارتباط بگیریم.

رضایی ادامه داد: بیش از ۴۰۰ نفر از جمعیت هدف مردم استان در این ۲ روز مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است که ضمن آشنایی با درخواست های مراجعین تلاش شده است تا با هم فزایی صورت گرفته  حل و فصل این نیازها در سرعترین زمان ممکن انجام شود.

وی یادآور شد: در کنار این فعالیتها، حضور شورای معاونین و روسای شهرستانی، مسئله حائز اهمیت همکاری و مساعدت دستیار مردمی سازی استاندار اردبیل، حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات مجموعه دادگستری، هلال احمر، فرمانداریها و سایر نهادهای یاری رسان بود که بحمداله در این زمینه همکاری مطلوبی با این مجموعه داشتند.

گفتنی است در حاشیه برگزاری این نشست از دو مورد از خانواده های فرزند پذیر با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی با حضور مدیرکل دفتر پیشگیری از معلولیتهای بهزیستی کشور تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 92729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد