آموزش فروش مجازی برای بیش از ۱۵۰۰ عضو گروه‌های همیار برای توسعه و رونق کسب و کار

مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور از برگزاری وبینار آموزشی تخصصی فروش مجازی قانونی «باسلام» برای بیش از ۱۵۰۰ نفر اعضاء گروه‌های همیار واجد شرایط خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، «نرجس خاتون اسعدی» مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور از برگزاری وبینار آموزشی تخصصی فروش مجازی قانونی «باسلام» برای بیش از ۱۵۰۰ نفر اعضاء گروه‌های همیار واجد شرایط خبر داد و گفت: برنامه گروه‌های همیار بانوان سرپرست خانوار با رویکرد ارتقاء کیفیت زندگی، ظرفیت‌سازی، ارتقاء خودباوری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هدف و همچنین تغییر رویکرد حمایتی به توانمندسازی، طراحی و در سراسر کشور به مورد اجرا گذاشته شده است.
مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور، ادامه داد: عضویت بانوان در این گروه‌ها موجب جلوگیری از طولانی شدن چرخه‌ حمایت‌های بهزیستی، کاهش وابستگی آنان به این حمایت‌ها، افزایش خوداتکایی اقتصادی، روانی، اجتماعی و ارتقاء سطح آموزش و مهارت‌ها در آنها می‌شود.
به گفته این مقام مسئول، در این برنامه بانوان سرپرست خانوار، دختران خودسرپرست و فرزندان دختر خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور طی فرآیندهای تخصصی از پیش طراحی‌شده، برای اشتغال و توانمندسازی پایدار آماده می‌شوند.
یادآوری می‌شود، وبینارآموزشی تخصصی به منظور توسعه و رونق کسب و کارهای جامعه هدف با مشارکت بازار فروش مجازی قانونی «باسلام» و حضور فعالانه بیش از ۱۵۰۰ نفر از معاونین امور اجتماعی، کارشناسان استان و شهرستان‌های کشور، مددکاران و مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی و اعضاء گروه‌های همیار واجد شرایط برگزار شد.

کد خبر 92653

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =