جشنواره، ظرفیتی برای انعکاس مسائل مددجویان بهزیستی در سطح کشور است

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت: این جشنواره فراهم کردن ظرفیتی برای انعکاس مسائل و مشکلات مددجویان بهزیستی در سطح کشور است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان روز گذشته و با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار اصفهان، مشاور استاندار در امور معلولان، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، مدیرکل تامین اجتماعی اصفهان و جمعی از مسئولان استان و با حضور گسترده افراد دارای معلولیت برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و جوایز قدردانی شد.

ناصر چاوشی در آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان ضمن تشکر از اعضای دبیرخانه جشنواره به خاطر این فعالیت فرهنگی و تشکر از شرکت کننده‌هایی که از سایر استان‌ها و استان اصفهان حضور پیدا کردند، گفت: آیین ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان، جشنواره‌ای است که به نظر می‌رسد می‌تواند دو هدف را دنبال کند.

وی افزود: یکی از این اهداف ایجاد فرصتی برای ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های افراد معلول است و به عبارتی شناسایی و حفظ و انسجام در بین مددجویان پیشرو و موفق در حوزه رسانه محسوب می‌شود.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در ادامه گفت: هدف دوم این جشنواره فراهم کردن ظرفیتی برای انعکاس مسائل و مشکلات مددجویان بهزیستی در سطح کشور است.

 وی افزود: هیچ ظرفیت تخصصی بر مسائل و مشکلات مددجویان وجود ندارد و جشنواره رسانه‌ای معلولان علاوه بر شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادها، می تواند بستری را فراهم کند که به صورت خاص و تخصصی این مسائل را مورد توجه قرار دهد.

 چاوشی از شرکت ۲۷ استان در این جشنواره ابراز خرسندی کرد.

کد خبر 92493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد