شاهرود | پرداخت ۴۱۰ میلیون ریال یاری برگ درمان اعتیاد در شش ماه نخست سال جاری

همه سازمان ها، نهادها و افراد جامعه می بایست در مقابله با آسیب های اجتماعی مشارکت داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از فعالیت ۶ مرکز اقامتی درمان اعتیاد در این شهرستان خبر داده و عنوان کرد: از این تعداد یک مرکز ویژه بانوان و پنج مرکز ویژه آقایان است که از این تعداد، دو مرکز به عنوان مراکز معین تبصره ۲ ماده ۱۶ نیز فعالیت می نمایند.

حسن غربا ادامه داد:۲ مرکز سرپایی درمان اعتیاد و یک مرکز کاهش آسیب ناشی از اعتیاد در قالب سرپناه شبانه و تیم سیار تحت نظارت بهزیستی شهرستان ارائه خدمت می نمایند.

وی از پرداخت مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال یاری برگ در بین متقاضیان درمان خبر داده و افزود: این مبلغ به ۱۳۰ نفر مراجعین که مشکل هزینه و قصد درمان اعتیاد را داشته‌اند، تخصیص داده شده است.

ایشان از آمادگی بهزیستی مبنی بر پرداخت تسهیلات اشتغال به بهبودیافتگان صحبت به میان آورده و گفت: در سال جاری ۱۵ نفر از بهبودیافتگانی که یک سال از پاکی آنها سپری شده بود، تسهیلات اشتغال کم بهره ی یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی پرداخت شد.

رئیس اداره بهزبستی شهرستان شاهرود با بیان این مطلب که مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه معضل اعتیاد، تنها در توان دولت یا یک سازمان نیست، اظهار داشت همه افراد جامعه، سازمان ها، نهادها و افراد جامعه می بایست در این مهم مشارکت داشته باشند.

کد خبر 92324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد