در رسانه| گرامیداشت هفته سلامت روان در بهزیستی اردبیل

همایشی با رویکردِ هفته سلامتِ روان با شعارِ «سلامت روان حق همه مردم جامعه است»، ویژه روانشناسان و فعالانِ این حوزه در بهزیستی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در این مراسم گفت: برای ارتقای سلامت روان، مسئولیت‌هایی بر عهده دستگاه‌های اجرایی استان است که، برای اجرای آنها، باید برنامه‌هایی که در کشور اجرا میشود شناسایی و بومی سازی کرد.

گرامیداشت هفته سلامت روان در بهزیستی اردبیلرضوان باقلاچی افزود: برای بهبودِ انجامِ فعالیت‌های ارتقای سلامتِ روان، به همکاری و همفکریِ نخبگان و صاحب نظران در استان نیاز داریم که با تشکیل اتاق‌های فکر، با هدایت مجموعه‌های علمی و دانشگاهی، در کنار دستاوردهای تجربی، با روش‌های علمی هم پیش برویم تا شاهد فعالیت‌هایی با بازدهی و کیفیت بیشتر باشیم.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل هم در این مراسم گفت: در سال‌های گذشته فعالیت‌های هفته سلامت روان بیشتر در قالب همایش‌ها و جشن برگزار می شد، اما امسال سعی داشتیم در کنار آن، کارگاه‌های تخصصی هم برای روانشناسان و فعالان این حوزه، برگزار کنیم تا با فعالیت‌های ویژه علمی، در راستای ارتقای سواد جمعی هم گامی مؤثر برداریم.

کد خبر 92270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد