برگزاری کارگروه پیشگیری و کاهش طلاق

مدیرکل بهزیستی استان سمنان: اصلی ترین نیاز جامعه امروز آگاه سازی اقشار جامعه و افزایش مهارت های زندگی است، آموزش زوجین در کلیه مراحل زندگی می بایست مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه کارگروه پیشگیری و کاهش طلاق و تقسیم کار ملی به ریاست دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان و با حضور انسیه ایمانی معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان و رابطین دستگاه های اجرایی کارگروه ها در سالن فیاض بخش بهزیستی برگزار شد.

منطقی ضمن تقدیر و تشکر حضور اعضاء در جلسه، با تاکید بر این موضوع که کلیه دستگاه های اجرایی در راستای پیشگیری از طلاق و آسیبهای اجتماعی آن این آسیب را جدی گرفته و در کنترل و کاهش این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند و ضمن توجه به اهمیت و لزوم اجرای مصوبات جلسات قبل، تقسیم وظایف و برنامه ریزی را از اولویت های کاری خود قرا دهند.

وی در ادامه گزارشی از پیگیری و اجرای شدن مصوبات جلسه قبل ارائه و بر همکاری بمنظور جلوگیری از آسیبهای اجتماعی از جمله معضل طلاق تاکید نمود و پرداختن به شیوه خلاق برای ارتقای  مهارتهای پیش از ازدواج را ضروری دانست و از تمامی دستگاه های اجرایی خواستند با اجرای طرح آموزش پیش از ازدواج در روند کاهش طلاق موثر باشند.

دکتر منطقی: برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان و والدین، ارسال پیامک های آموزشی با موضوع تحکیم بنیان خانواده، تدوین برنامه های عملیاتی آموزشی، آموزش و مشاوره قبل از ازدواج، اختصاص موضوعات اجتماعی و خانوادگی در نشریات را اهم مصوبات جلسه قبل کار گروه که در حال اجرا است برشمرده و افزودند: یکی از برنامه های بهزیستی در کاهش طلاق استفاده از ظرفیت های کارگاه های مهارت های زندگی برای زوجین متقاضی طلاق است.

منطقی  در پایان: اصلی ترین نیاز جامعه امروز آگاه سازی اقشار جامعه و افزایش مهارت های زندگی است، آموزش زوجین در کلیه مراحل زندگی می بایست مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 92028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد