بیانیه پایگاه مقاومت بسیج رمضان در پی عملیات طوفان الاقصی

این عملیات ابهت پوشالی رژیم غاصب را نابود ساخته و ننگی بزرگ بر پیشانی آن در دل تاریخ نهاد است

"وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت و درنده‌خویی به نهایت رسید، باید منتظر «طوفان» بود. "

"بیانات رهبر کبیر انقلاب در باره تحولات اخیر فلسطین"

اقدام شجاعانه رزمندگان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در عملیات طوفان الاقصی به تعبیر رهبر معظم انقلاب "این زلزله ویرانگر توانسته است بعضی از سازه های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه ها به این آسانی امکانپذیر نیست " . باید اذعان داشت دنیا شاهد این افول است  و این عملیات ابهت پوشالی رژیم غاصب را نابود ساخته و ننگی بزرگ بر پیشانی آن در دل تاریخ نهاد و ضربه سنگینی به بخش امنیتی، اطلاعاتی ، نظامی ، اجتماعی سیاسی و حمایتی رژیم صهیونیستی وارد کرد بطوری که رژیم صهیونیستی را دچار بحران و آنهایی راکه به ابهت پوشالی این رژیم دلخوش بودند، سرگردان کرد.

در روز های اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این شکست مفتضحانه با حمایت آمریکای جنایتکار با استفاده از بمب ها و موشک های بسیار قوی و پیشرفته زیر ساخت های مسکونی و حیاتی نوار غزه را آماج شدید ترین حملات وحشیانه خود قرار داد و باعث کشتار جمع کثیری از کودکان و زنان بی دفاع غزه شده است .

بسیجیان و کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان ضمن تبریک حماسه بزرگ و پیروزی غرور آفرین جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی ، جنایت های صهیونیست ها علیه زنان و کودکان مظلوم غزه را محکوم می نمایند.

پایگاه مقاومت بسیج رمضان اداره کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 91893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد