مریوان، برگزاری روز جهانی سالمند

به مناسبت فرارسیدن هفته سالمند،مراسمی با شعار ""تحقق وعده های اعلان جهانی حقوق سالمندان" در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان مریوان برگزار شد .

این مراسم با هدف تکریم از سالمندان ،با حضور معاون و کارشناس امور سالمندان اداره بهزیستی شهرستان مریوان،کارشناسان اعزامی از مرکز بهداشت و درمان شهرستان و همچنین آقای فتاح رضایی از مرکز مثبت زندگی ۷۳۵ به عنوان مدرس آموزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ؛مهران خالدی معاون اداره بهزیستی شهرستان مریوان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه ،۹ مهر ماه مصادف با روز جهانی سالمند را به جامعه سالمندان تبریک گفته و با بیان اینکه سالمندی ناتوانی نیست ،توجه به مسائل و چالش های دوران سالمندی را ضروری برشمرد.

پیمان رشیدی کارشناس امور سالمندی بهزیستی شهرستان مریوان مسائلی را در مورد بهداشت دوران سالمندی مطرح کرده و خاطر نشان کرد ،در تامین بهداشت اطلاعات زمینه ای و برنامه های آموزشی ضروری میباشد.

در ادامه، کارگاه آموزشی توسط فتاح رضایی (مدرس کارگاه)با موضوع آگاه سازی و پیشگیری از معلولیت های دوران سالمندی با تاکید بر بیماری آرتروز و پوکی استخوان برگزار شد .

در پایان جلسه اقدامات پزشکی من جمله گرفتن فشار خون ، وزن و همچنین توزیع CD آموزشی و قرص ویتامین D از سوی تیم اعزامی از مرکز بهداشت و درمان شهرستان مریوان انجام شد .

مریوان، برگزاری روز جهانی سالمند

مریوان، برگزاری روز جهانی سالمند

کد خبر 91174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد