پیام مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)

مهران کریمیان،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان،به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق(ع) پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

"نام احمد نام جملۀ انبیاست"

ماه ربیع الاول یادآور میلاد فخر عالمیان، پیامبر صلح و دوستی، مایه مسرّت اولیاء، غایت و آمال اوصیاء و آخرین فرستاده باری تعالی است که مردم را بر محور کلام بر حق و آسمانی " قولوا لا اله الا الله تفلحوا " گرد هم آورد.

وجود پربرکت حضرت محمد مصطفی (ص) نوید بخش آزادی و مهربانی و روشن کننده راه انسانیت برای تمام انسان های آزاده جهان و در تمام ادوار بوده است چرا که آزادی و معرفت به هستی متعلق به ذات تمامی انسان هاست.

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه ها و ارمغان پیامبر نور و رحمت برای جامعه بشری است و هفته وحدت تجلی اتحاد دشمن شکن امت اسلام در برابر ظلم و خنثی کننده توطئه های نفاق افکنانه اسکتبار است تا با از میان برداشتن کینه ها و عداوت ها، روح یگانگی و برادری را در میان مسلمانان زنده نگاه دارد.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام و گرامیداشت هفته وحدت و همچنین ولادت گل بوستان نبوی حضرت امام جعفر صادق (ع)، الگوی صدق باطنی و حقیقی، به کلیه مسلمانان به ویژه همکاران شریف خود در سازمان بهزیستی و جامعه هدف تحت پوشش، از خداوند منان توفیق زندگی در سایه سار درخت یگانگی و وحدتی که خاتم النبیین برای همیشه تاریخ کاشته اند، مسالت می نمایم.

مهران کریمیان

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 90824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد