نیر| اردبیل| برگزاری مراسم اختتامیه برنامه مانا درسالن جلسه فرمانداری شهرستان نیر

مراسم اختتامیه برنامه مانا که با هدف ارتقاء سطح توانمندیهای اجتماعی و مشارکتی نوجوانان در سطح شهرنیر، کوراییم و روستاهای تابعه اجرا شده بود با حضور فرماندار، رئیس بهزیستی شهرستان نیر، رؤسای ادارات مرتبط و نوجوانان و زنان در سالن شهید صوابی فرمانداری برگزار گردید.

رئیس اداره بهزیستی نیر در  پایان اختتامیه این برنامه گفت: برنامه مانا در قالب سه محور آموزش مهارتهای زندگی، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و اوقات فراغت ویژه نوجوانان دختر و پسر ۱۳ تا ۱۸ ساله و زنان اجرا گردید که اجرای موفقیت آمیز آن موجب تبدیل چالش‌ها و تهدیدات دوره بلوغ به فرصت ها و تقویت مهارت‌های ارتباطی و کارگروهی گردید.  

زیرک افزود: این برنامه توسط تسهیلگران، همیاران سلامت روان و مشارکت نوجوانان در ۶  گروه ۲۰  نفره و طی ۱۳ جلسه جهت ایجاد نشاط و پیشگیری از آسیبهای  اجتماعی در محلات آسیب خیز و ارائه راهکارهای لازم توسط همین نوجوانان انجام شد.     

وی در ادامه از فرمانداری، ادارات آموزش و پرورش، هلال احمر و میراث فرهنگی، بابت حمایت و پشتیبانی از این برنامه قدردانی نمود.  

قابل ذکر است که بیش از ۲۰۰ نوجوان شهرستان نیر در برنامه مانا شرکت کرده و در پایان برنامه از برگزار کنندگان و مربیان و نوجوانان این طرح تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 90804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد