سالمندان نور چشمی‌های کشور هستند

مدیرکل بهزیستی استان یزد در مراسمی که به مناسبت روز جهانی سالمند در بوستان آزادگان برگزار شد؛ سالمندان را نورچشمی های کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ رضا ابهت در این مراسم گفت: حدود ۱۰ درصد جمعیت استان یزد سالمند هستند و یکی از وظایف قانونی بهزیستی حمایت از سالمندان است.
مدیر کل بهزیستی استان یزد عنوان کرد: ارائه خدمات سازمان بهزیستی به سالمندان در گروه‌های مختلفی انجام می‌شود از جمله مراکز شبانه روزی سالمندان که در چند تا از شهرستان‌های یزد وجود دارد و در حال انجام وظیفه هستند.
وی در ادامه افزود: یکی دیگر از گروه‌هایی که بهزیستی برای سالمندان در نظر گرفته مراکز روزانه‌ای است که در سطح استان ۱۸ مرکز روزانه با ظرفیتی نزدیک به ۷۸۰ نفر وجود دارد.
این مسئول اظهار داشت: همکاران ما، در بهزیستی مراقبت از سالمند با شرایط خاص را نیز بر عهده دارند.
رضا ابهت ادامه داد: گروهی دیگر از اعضای بهزیستی از طریق گروه‌های پزشکی با حضور در منزل سالمندان در حال ارائه خدمات هستند. 
او از قرارداد امضا شده‌ای خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی قراردادی را با یکی از شرکت‌های دانش بنیان امضا کرده است تا خدمات علمی و به روز برای شرایط سالمندان ارائه شود.
مدیر کل بهزیستی استان یزد خاطر نشان کرد: دولت و سازمان بهزیستی باید بداند سالمندان نیاز به توجه، احترام، نیاز به رفع مشکلات جسمانی و اقتصادی دارند تا بتوانند این نور چشمی‌های کشور در رفاه و آسایش زندگی کنند.
 

کد خبر 90767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد