پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت روز جهانی سالمندان

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته تکریم و منزلت سالمندان (8 تا 14 مهرماه) فرا رسیدن 9 مهرماه روز جهانی سالمندان را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ متن پیام سامیه جهانشاهی به شرح ذیل است :

اول اکتبر مصادف با نهم مهرماه، روز جهانی بزرگداشت تکریم و منزلت سالمند، عنوان شده است. هدف از نامگذاری این روز به نام سالمندان، بالا بردن آگاهی عمومی جامعه از وضعیت افراد سالمند و حمایت از آنها در تمام مراحل سالمندی است.

روز جهانی سالمندان، روز ارج نهادن به گنجینه های ارزشمندی است که به حق معماران جامعه امروز بوده و پویایی و حرکت اجتماعی است محصول تلاش، همت و توانمندی دیروز این عزیزان است. 

این روز فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت مقام و جایگاه ارزشمند این بزرگواران، با عزمی راسخ و با همراهی و مساعدت کلیه دستگاه‌های مرتبط و همچنین آحاد جامعه ، همت، تلاش و برنامه‌ریزی‌های لازم را در مسیر آگاه‌سازی جامعه و خانواده‌ها نسبت به مسائل سالمندان، ارتقاء کیفیت زندگی آنان، اجرای برنامه‌های توان‌بخشی، آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی و تفریحی بر اساس شاخص‌های زندگی سالم برای سالمندان بکار ببندیم و در سایه این همکاری و هم‌افزایی دوره سالمندی مطلوب و با کیفیت تری برای سالمندان عزیز رقم بزنیم تا جامعه از نتایج پربار حضورِ سالمندان ارجمند و مشارکت آنان در عرصه های مختلف منتفع شود.

اینجانب روز جهانی سالمند و آغاز هفته گرامیداشت سالمندان با شعار “تحقق وعده های اعلان جهانی حقوق سالمندان ” را به افراد سالمند ، مددکاران و همکاران گرانقدر تبریک عرض نموده و موفقیت ، بهروزی و سعادت همه این عزیزان را از خداوند قادر متعال خواستارم.

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 90489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد