در رسانه| کسب ۷ رتبه برتر بهزیستی آذربایجان شرقی در نظام نامه ارزیابی و نظارتی سازمان بهزیستی کشور

به گزارش صبای مردم،مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: هفت حوزه بهزیستی آذربایجان شرقی در بین رتبه های نخست و برتر ارزیابی سازمان بهزیستی کشور قرار گرفتند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در نشست شورای معاونان بهزیستی، با اشاره به کسب رتبه‌های برتر اداره کل بهزیستی در نظام نامه نظارتی سازمان بهزیستی کشور ابراز داشت : بر اساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱، معاونت پیشگیری و دفاتر روابط عمومی، آموزش و پژوهش، بیمه مددجویان و سالمندان اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه عالی و جایگاه اول در سطح کشور شدند. دفتر امور توانمندسازی زنان و خانواده، دفتر امور آسیب دیدگان و دفتر پیشگیری از معلولیت ها نیز جزو دفاتر برتر کشوری هستند.

وی ادامه داد: معاونت های امور اجتماعی و پشتیبانی نیز براساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد، به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم کشوری در بین ادارات کل بهزیستی سراسر کشور می باشند.

وی افزود : دفتر ارتباطات و امنیت شبکه ، دبیرخانه مشارکتهای مردمی و اشتغال و همچنین دفاتر پیشگیری از آسیب ها، مشاوره امور روانشناختی و دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد نیز جزو ۵ استان برتر معرفی شده اند.

دکتر صحاف در ادامه این نشست با متذکر شدن لزوم توجه به نقاط ضعف و رفع آنها اظهار داشت : نظام‌نامه جامع نظارتی توسط بهزیستی کشور تدوین شده و شاخص‌های عمومی و اختصاصی برای هر حوزه توسط دفتر متناظر کشوری تعیین و بر اساس آن نظارت بر فعالیت‌ها و عملکردهای بهزیستی به اشکال مختلف اجرایی می‌شود و بدین ترتیب نظام کسب بازخورد، امکان انجام اصلاحات لازم برای رشد، توسعه و بهبود فعالیت‌های سازمان را ممکن می کند و باعث ارتقای توسعه کیفی خدمات ، شفاف سازی عملکرد و فعالیت‌ها و ارایه خدمات بهتر به جامعه هدف می‌شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی همچنین بر تقویت ارزیابی ها تاکید کرد و خواستار نظارت صحیح و مستمر کارشناسان استانی و همچنین شهرستان ها بر مراکز و موسسات تحت نظارت سازمان به صورت نظام مند و دقیق شد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی همچنین با اعلام نتایج ارزیابی شاخص های نظام نامه و بررسی مقایسه ای شش ماهه اول و دوم اظهار داشت: روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی با کسب امتیاز کامل، حائز رتبه برتر و عالی بین روابط عمومی های بهزیستی کشور شد. وی افزود: روابط عمومی بهزیستی استان در دوسال گذشته در نظام نامه ارزیابی سازمان بهزیستی کشور مقام برتر را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 90443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد