بازدید کارشناسان ستادی از فعالیتهای دفتر امور خانواده و بانوان بهزیستی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی، سید قاسم محسنی، رئیس گروه توانمند سازی خانواده و علی دلخوش کارشناس دفتر توانمندی سازمان بهزیستی کشور از فعالیتهای دفتر امور خانواده و بانوان بهزیستی استان اردبیل و شهرستانهای تابعه در مورخه ۱۴۰۲/۰۶/۱۹لغایت ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ بازدید نمودند.

در جلسه مدیرکل، معاون امور اجتماعی و کارشناس مسئول دفتر توانمند سازی استان با رئیس گروه توانمند سازی خانواده و کارشناس دفتر توانمندی حامد رضایی مدیرکل بهزیستی ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت ها و اقدامات انجام گرفته گفت: با استفاده از ظرفیت های اجتماعی بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بنیاد علوی و مؤسسات خیریه، تعداد ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار، بیمه تکمیلی شده اند و تعداد ۱۰۰ نفر از این زنان به زیارت مشهد مقدس و تعداد ۳۵ نفر از زنان سرپرست خانوار به کربلای معلی اعزام شده اند.

رضایی، برنامه های مختلف توانمندسازی و حرفه آموزی ویژه جامعه هدف دفتر بانوان و فرزندان آنان را با مشارکت استانداری و جهاد دانشگاهی و برگزاری اولین جشنواره صید ماهی با همکاری اداره کل شیلات استان را از دیگر برنامه های انجام شده برای این گروه عنوان نمود.

همچنین ضمن بازدید از اداره بهزیستی شهرستان، مراکز مثبت زندگی و محل فعالیت گروه همیار و تولیدی خیاطی بخش شاهرود شهرستان خلخال، به بررسی فرمهای ارزیابی اقتصادی و روانی تکمیل شده توسط مددکاران مراکز، پرونده های مددجویی، سامانه لایف پلاس شهرستان، پیگیری بازدید منزل و درمان مددجویان صعب العلاج و بررسی محتوایی پرونده های موجود در بخش دولتی پرداختند.

در روز دوم و سوم نیز، کارشناسان کشوری ضمن بازدید از مراکز مربوطه در شهرستان های پارس آباد و مشگین شهر، به بررسی مسائل و مشکلات مربوط در زمینه توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و بررسی پرونده های موجود پرداختند.

کد خبر 90090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد