توزیع بیش از یک هزار بسته لوازم التحریر بین خانواده های تحت پوشش

علی نیک سرشت، معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اجرای پویش"همه حاضر" در استان، از توزیع بیش از یک هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش در سطح استان خبر داد.

نیک سرشت معاون مشارکت های مردمی بهزیستی در رابطه با اجرای پویش همه حاضر در بهزیستی استان گفت: در پویش "همه حاضر" که به منظور تامین نوشت افزار فرزندان خانواده های تحت پوشش، با مشارکت مؤسسات خیریه در حال اجرا می باشد، خیرین و نیکوکاران عزیز در این امر خیر همراهی نموده و تعداد یک هزار نوشت افزار شامل کیف، دفتر، خودکار و... به ادارات بهزیستی و مؤسسات خیریه تحت نظر بهزیستی استان جهت توزیع بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی، اهدا نموده اند.

این مقام مسئول افزود: این پویش تا ۱۸ مهرماه ادامه دارد و از خیرین و نیکوکاران عزیز استان خواهشمندیم که همچون سال های گذشته، مارا در تهیه و تامین نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی یاری نمایند.

وی اظهار کرد: مردم نوع دوست استان می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به ادارات، مجتمعات بهزیستی در سطح استان و مؤسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی تحویل نمایند و کمک های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۴۶۰۴۱۶۷ با شماره شبای ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۱۷۹۹IR یا کد دستوری #۹۸۹۰۰*۶۶۵۵* واریز نمایند.

کد خبر 90031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد