آغاز پویش "همه حاضر"  در راستای حمایت از دانش‌آموزان محروم

در آستانه سال تحصیلی، پویشی به نام "همه حاضر" برای کمک به دانش‌آموزان کم برخوردار راه اندازی شده است . با شرکت در این پویش به کودکان محروم سرزمینمان کمک کنیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان : پرویز ساعدی رئیس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی،مشارکت های مردمی و اشتغال  بهزیستی کردستان از آغاز پویش "همه حاضر" در استان کردستان در راستای حمایت از دانش آموزان محروم در استان خبر داد و گفت : این پویش باهدف تامین لوازم التحریر و البسه، کیف، کفش و تبلت و ... با اولویت خانوارهای کم برخوردار که در تامین لوازم ضروری آموزش و تحصیلی عاجز و ناتوان اند برگزار می گردد.

ساعدی با بیان اینکه این پویش با شعار "همگی برپا" در حال برگزاری است، افزود: والدین می‌توانند در کنار خرید لوازم التحریر برای فرزندان‌شان، برای دانش آموزان محروم هم لوازم التحریر مورد نیاز کودکان کم برخوردار را خریداری کنند. 

رئیس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی،مشارکت های مردمی و اشتغال  اظهار داشت : جذب حداکثری مشارکتهای مردمی در راستای ارتقاء سطح زندگی مددجویان با بهره مندی از ظرفیت های مشارکتی ، مراکز و موسسات خیریه  تحت نظارت سازمان از طریق دریافت پک لوازم التحریر ، پرداخت کمک هزینه های آموزشی ،و تهیه وسایل کمک آموزشی است .

وی افزود: این پویش از تاریخ 26 شهریورماه سال تا 15 مهرماه برگزار می‌شود و از طریق جمع‌آوری کمک‌های مردمی، لوازم التحریر ایرانی برای  دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار خریداری می‌شود و هم وطنان عزیز می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به ادارات ، مراکز و موسسات خیریه فعال در سطح استان و یا شماره گیری کد دستوری #22288* 6655* و شماره حساب بهزیستی اقدام نمایند.

شماره حساب سازمان:4164034541706100    

شماره کارت مجازی :6784-7181-9570-6367

شماره تماس حوزه مشارکتهای بهزیستی استان کردستان   33282138

کد خبر 89681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد