در رسانه| پویش مشق سخاوت برای یاری دانش آموزان نیازمند زنجانی آغاز شد

سرپرست مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان از اجرای پویش مشق سخاوت با هدف جذب مشارکت مردمی جهت تهیه لوازم‌التحریر و پوشاک برای دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان به نقل از ایسنا، رضا نوروزی ظهر امروز (۲۰ شهریورماه) در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۳ هزار دانش‌آموز تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام ‌شده، کمک‌های جمع‌آوری ‌شده در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند شناسایی‌شده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت ادامه تحصیل کودکان و پیشگیری از بازماندن فرزندان زنجانی از امکان تحصیل، افزود: برخی از خانواده‌های محروم و نیازمند به دلیل مشکلات معیشتی و مالی قادر به تامین هزینه‌های تحصیل کودک خود نیستند؛ در این صورت ادامه تحصیل کودکان این خانوارها، بسیار مشکل و سخت خواهد بود و کمک‌های خیرین در این زمینه بسیار یاری‌رسان است.

نوروزی به اجرای طرح حامی ویژه کودکان نیازمند در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۶۴ کودک تحت حمایت بهزیستی هستند و بیش از ۶۰۰ حامی کودک، بهزیستی را همراهی می‌کنند؛ همچنین بیش از ۳۰۰ کودک نیز چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

این مسئول از اجرای پویش مشق سخاوت با هدف جذب مشارکت مردمی جهت تهیه لوازم‌التحریر و پوشاک برای دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت بهزیستی خبر داد و گفت: کودکان سرمایه‌های آینده این سرزمین هستند و خیرین می‌توانند زمینه ادامه تحصیل این کودکان را با حفظ کرامت آنها فراهم کنند.

سرپرست مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بهزیستی آماده دریافت کمک‌های مردمی در خصوص کمک به دانش‌آموزان محروم است و در عین حال نیز سایر کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده خیرین را به دست مددجویان تحت پوشش می‌رساند، خاطرنشان کرد: خیرین نیکوکار می‌توانند از کد دستوری # ۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

کد خبر 89465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد