استاندار قم: از وصیتنامه شهدا به عنوان چراغ راه استفاده کنیم

قم - ایرنا - استاندار قم با بیان اینکه رمز امضای توفیق شهادت، سبک زندگی شهیدگونه است، گفت: ما باید راه و سیره شهدا را ادامه دهیم و از وصیتنامه شهدا به عنوان چراغ راه استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد آقامیری روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «مهدی زاهدلویی» با تاکید بر اینکه باید راه شهدا ادامه داشته باشد، اظهار داشت: به طور حتم توفیق شهادت نصیب هر کسی نخواهد شد.

وی صبر خانواده شهید در مصیبت از دست دادن عزیز جوان خود را ستودنی و بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: شهید زاهدلویی حاجت شهادتش را از دستان خود شهیدان گرفته است و امیدواریم این توفیق نصیب ما هم شود.

پدر شهید مدافع امنیت نیز در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار خاطرنشان کرد: شهید مهدی زاهدلویی بسیار با ادب و مانوس با شهدا، اهل بیت(ع) و مسجد بود.

شهید مهدی زاهدلویی از طلبه‌های بسیجی دهه هشتادی قم بود که در جریان اغتشاش‌های این استان در سال گذشته از ناحیه قلب با سلاح سرد مجروح شد و پس از یک هفته تحمل جراحت‌ها در روز دهم مهرماه سال ۱۴۰۱ به شهادت رسید و در امامزاده ابراهیم (ع) این شهر به خاک سپرده شد.

کد خبر 89431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد