برگزاری همایش خانوادگی پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اردبیل

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در اردبیل ۴۰۲ مصادف با اربعین حسینی (علیه‌السلام) از مقابل امامزاده صالح (علیه‌السلام) به سمت امامزاده سید صدرالدین (علیه‌السلام) با حضور عزاداران و عاشقان اهل بیت (علیه‌السلام) برگزار گردید.

مردم عاشقی که از پیاده‌روی اربعین جامانده بودند با برگزاری مراسم پیاده‌روی و برپایی مراسم عزاداری در سوگ سالار شهیدان و یاران باوفایش اشک ریختند و یاد و خاطره شهدا و اسرای دشت نینوا را زنده نگه داشتند.

گفتنی است مسیر همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در اردبیل از امامزاده صالح و عالی قاپوی اردبیل آغاز شده و تا امامزاده سیدصدرالدین در این شهر ادامه یافت.

در این مراسم، جمع کثیری از مردم مومن و ولایی اردبیل به خصوص تعدادی از افراد جامعه هدف بهزیستی استان و جمعی از شرکای اجتماعی سازمان حضور یافته وبا این اقدام، عشق و ارادت خالصانه خود را به اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش نشان دادند.

لازم به ذکر می باشد در انتهای این مراسم که در امامزاده سید صدرالدین (ع) ختم شد، بهزیستی استان با برپایی ایستگاه های سلامت روان اجتماعی و اورژانس اجتماعی(۱۲۳) ضمن توزیع بروشورهای اطلاع رسانی از خدمات و فعالیتهای صورت گرفته به راهنمای و مشاوره های حضوری زائرین پرداختند 

همچنین دیدار چهره به چهره مدیرکل و معاونین امور اجتماعی و توسعه پیشگیری با افراد جامعه هدف حاضر در مراسم و سایر زائرین و رسیدگی به مشکلات و نیازهای این عزیزان و انجام بازدید مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری اردبیل از چادرهای بهزیستی از دیگر بخشهای این مراسم بود.

کد خبر 89064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد