مینودشت | جلسه مشترک سرپرست بهزیستی شهرستان با نماینده بنیاد برکت برگزار شد.

جلسه ای در خصوص طرح های وام برکت، با حضور سرپرست اداره بهزیستی علی رمضانی راد ، کارشناس اشتغال اداره و نماینده بنیاد برکت در اداره بهزیستی شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی مینودشت رمضانی راد در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت بنیاد برکت از جامعه هدف بهزیستی، به تشریح شرایط اشتغال گروه های تحت حمایت پرداخته و قول مساعد داد که بهزیستی شهرستان مینودشت با معرفی افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات و جذب کامل اعتبارات اختصاص یافته بنیاد برکت به جامعه هدف نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

وی افزود : یکی از برنامه های اصلی بهزیستی اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف است و طرح و برنامه های مختلفی به همین منظور اجرا شده که یکی از آنها پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به جامعه هدف است.

در ادامه این نشست نماینده بنیاد برکت نیز بر تعامل هرچه بهتر مجموعه بهزیستی و بنیاد تاکید کرد و برای بازدید از طرح های خوداشتغالی در مناطق مورد هدف بنیاد برکت مربوط به مددجویان بهزیستی از یکی از طرح های اشتغال زایی بازدید به عمل آورد.

مینودشت | جلسه مشترک سرپرست بهزیستی شهرستان با نماینده بنیاد برکت برگزار شد.

.در این بازدید نماینده بنیاد برکت تاکید کرد: هدف نهایی این طرح ها ایجاد اشتغال پایدار است.

لازم به ذکر می باشد ،ابتدا ظرفیت اشتغال افراد واجد شرایط توسط کارشناس و نماینده بنیاد برکت مورد بررسی قرار میگیرد و بعد از تاییدیه ، برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی می شود.

کد خبر 89030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد