نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی

در این نشست، مدیرکل بهزیستی استان ضمن تاکید بر ادامه همکاری مستمر بهزیستی با نیروی انتظامی در خصوص ساماندهی معتادین متجاهر، مرکز توانمند سازی و صیانت اجتماعی معتادین و همچنین همکاری با معتادین دارای کارت درمان، مواردی را بیان نمود.

رضایی، مدیرکل بهزیستی استان، آمادگی سازمان را در خصوص اجرای طرح های مشترک، برنامه ها و کارگاه های مورد نظر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، توسط مراکز غیردولتی و مشاوره اعلام نمود و خواستار همکاری نیروی انتظامی در خصوص تامین ساختمان کمپ ها و مداخله به هنگام در مواقع ضروری شد.

سرهنگ نصرتی، معاون امور اجتماعی نیروی انتظامی نیز ضمن تاکید بر ادامه همکاری ها در خصوص آمادگی آن معاونت در جهت آموزش پرسنل مراکز غیردولتی در کمپ ها و آشنایی مراکز، قول مساعد داد.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا عوامل نیروی انتظامی در مداخلات اورژانس اجتماعی بخصوص در مواقعی که ضرورت ایجاب می کند، تا پایان کار ماموریت تیم اورژانس، آنها را همراهی نمایند و اماکن حساس بهزیستی توسط کلانتری ها شناسایی و در صورت اعلام بهزیستی، عوامل نیروی انتظامی سریعا حضور یابند.

همچنین عنوان گردید یک دوره آموزشی در خصوص آسیبهای فضای مجازی از دیدگاه پلیس برای کارشناسان مرتبط بهزیستی برگزار شود و در کارگاه ها و دوره های آموزشی که توسط بهزیستی برگزار می شود، از نیروی انتظامی هم دعوت گردئ.

گفتنی است در پایان این نشست، جهت ارج نهادن به زحمات تمامی کارکنان بهزیستی نسبت به ارائه خدمات بسیار عالی به ولی نعمتان تحت پوشش، لوح سپاسی از طرف فرماندهی نیروی انتظامی استان به مدیرکل بهزیستی اهداء گردید.

کد خبر 88928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد