بدرقه فرزندان منتخب خانه های نگهداری بهزیستی استان در سفر به سرزمین امید

به گزارش روابط عمومی، کاروان زیارتی متشکل از ۱۵ نفر از فرزندان پسر بهزیستی با بدرقه مدیرکل، معاون امور اجتماعی و برخی از مسئولین بهزیستی شهرستان اردبیل به عتبات عالیات اعزام گردید.

این برنامه طی هماهنگی دفتر امور کودکان سازمان بهزیستی برای فرزندان منتخب تمامی استان های کشور در یک پیاده روی جمعی (راهپیمایی اربعین حسینی)  از تاریخ هفتم تا ۱۲ شهریور بر گزار می گردد.

 ۱۵ فرزند منتخب استان اردبیل نائب الزیاره تمامی فرزندان خانه های نگهداری و مجموعه همکاران و حسینیان شهرستان اردبیل خواهند بود.

مراسم بدرقه این فرزندان عزیز به همت  یکی از خیرین بزرگوار استان در تالار قصر سفید برگزار و کاروان اربعین بعد از مرثیه سرایی و عزاداری راهی سرزمین  امید شدند.

سازمان بهزیستی تلاش می نماید تا در کنار فراهم نمودن امکانات رفاهی مناسب، و در اذهان ماندن سفری ماندگار برای جامعه هدف خود، باورهای دینی در ابعاد رشدی کودکان و نوجوانان و آشنایی فرزندان با آداب زیارت توجه تقویت گردد.

افزودنی است: با توجه به رسالت سازمان بهزیستی در قبال افراد جامعه هدف فعالیتهای متعدد فرهنگی و مذهبی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است بطوریکه اکثریت فرزندان تحت حمایت بهزیستی استان از سفرهای معنوی و زیارتی بهره مند شده اند

کد خبر 88842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد