اهدای کارت تردد اتوبوسرانی به روشندلان همدان

همزمان با هفته دولت تعدادی کارت بلیط تردد اتوبوسرانی توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان جهت استفاده نابینایان با حضور اعضا صحن شورای اسلامی شهر، مدیر بهزیستی شهرستان همدان و تعدادی از روشندلان به مدیرکل بهزیستی استان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در ابتدای جلسه که در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد، مسگریان رئیس‌ شورای اسلامی شهر همدان ضمن عرض گرامیداشت هفته دولت و خیرمقدم گفت: کار در نهاد بهزیستی بسیار با ارزش بوده و وظیفه سایرین نیز می باشد تا در کنار این عزیزان خدمتگزار جامعه هدف معزز بهزیستی باشند.

در ادامه دکتر شاهقدمی مدیرکل بهزیستی استان نیز ضمن تشکر از زحمات شهرداری و ریاست و اعضای شورای شهر گزارشی از اقدامات و عملکرد بهزیستی استان را تبیین نموده و خواستار کمک در حیطه های مختلف از جمله درمان، مسکن، معتادین متجاهر و... شدند.

نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان همدان ضمن عرض تشکر از شهرداری، ریاست و اعضای شورای شهر همدان گفت: کثرت تعداد جامعه هدف بهزیستی باعث شده که در برخی از امور آن گونه که شایسته است نتوانیم به مددجویان کمک نمائیم، بنابراین لزوم مساعدت سایر ارگان، نهادها، خیرین و عموم جامعه نمود یافته و می توانیم که گره از مشکلات نیازمندان و جامعه هدف باز کنیم.

نوروزی افزود: با همت سازمان بهزیستی کشور و مساعدتهای دولت محترم توانستیم تمام افرادی که دارای معلولیت حتی معلولین خفیف بوده و یا زنان سرپرست خانوار که شرایط دریافت مستمری را داشتند را تحت حمایت قرار داده و مستمری دریافت نمایند.

کد خبر 88560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد