نجف آباد| افتتاح پروژه های بهزیستی نجف آباد در هفته دولت

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، پروژه های بهزیستی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، پروژه های بهزیستی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 پروژه های قابل افتتاح بهزیستی نجف آباد با حضور مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان،  موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، سمیه کریمی معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان، علیرضا قناعتکار رئیس بهزیستی شهرستان، برخی از روسای ادارات، مسئولین شهری، جمعی از خیرین و اعضای خیریه مواسات و حکمت، افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ابتدا خضری، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات ارائه شده، فعالیت سازمان بهزیستی  را در کاهش آسیبهای اجتماعی و آگاهی مردم از معلولیت ها بسیار حائز  اهمیت شمرد. وی اظهار داشت: مسئله اشتغال و مشکلات اقتصادی قشر آسیب پذیر جامعه باید در اولویت در نظر گرفته شود و ایجاد مراکز مشاوره و راهنمایی جهت ارائه خدمات تخصصی به مردم و معلولین و همچنین ساماندهی کودکان کار و خیابانی اقدامات ارزشمندی هستند که می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

در ادامه  مباشری  نیز ضمن تبریک هفته دولت گفت: بهزیستی به عنوان یکی از نهاد های دولتی و حمایتی مهم است که در حال ارائه خدمت به شریف ترین قشر جامعه بوده و توانسته است با جلب مشارکت و همکاری سایر بخش ها و ظرفیت خیرین شهرستان، امید اجتماعی را در جامعه ایجاد کند.

علیرضا قناعت کار نیز ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک هفته ی دولت، گزارشی از عملکرد و فعالیت های بهزیستی شهرستان در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۲ ارائه داد و افزود: بهزیستی در راستای تحقق شعار سال خود که همان(برای مردم و برای به زیستن) است، از هیچ کوششی فروگذار نبوده و کارکنان دولت در خدمت جامعه هدف هستند تا رضایت مردم که در اولویت فعالیت های دولتمردان است، کسب شود.

گفتنی است پروژه های بهزیستی در هفته ی دولت شامل مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان درخشش نوین، بامبلغ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۲ریال از بخش خصوصی، مرکز کرامت (باهدف جذب و ساماندهی کودکان کار و خیابانی و متکدیان) با اعتبار۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/ ۱۳ریال از بخش غیردولتی، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

کد خبر 88366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد