سومین جلسه هسته مرکزی یاوران نماز قم برگزار شد

سومین جلسه هسته مرکزی یاوران نماز استان، صبح یکشنبه، بیست و نهم مردادماه و به میزبانی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

سومین جلسه هسته مرکزی یاوران نماز قم برگزار شدسیدصادق میره‌ای مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه با اشاره به جایگاه نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی به مخاطبین سامانه اورژانس اجتماعی اشاره و خاطر نشان کرد: عمده تماس‌ها و مخاطبین این سامانه از اقشاری با فقر فرهنگی هستند و عمدتا در مباحث اعتقادی همچون نماز دچار آسیب هستند.

سومین جلسه هسته مرکزی یاوران نماز قم برگزار شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان نیز در این جلسه به درخواست تمدید احکام بازدید یاوران نماز استان از نماز جماعت مدارس اشاره کرد و گفت: نظر به مصوبات شورای معاونین آموزش و پرورش استان اسامی یاوران به آموزش و پرورش ابلاغ و منتظر صدور احکام هستیم تا با آغاز مدارس مجددا بازدیدها از سر گرفته شوند.

حجت الاسلام علی عرب‌پور با تشریح انتظارات از یاوران نماز گفت: حضور پررنگ تر در بازدید از نماز جماعت مدراس و احصا نقاط ضعف و قوت مورد تاکید است که می‌بایست با اهتمام مضاعف یاوران همراه باشد.

وی در ادامه به ظرفیت شورای مشاوران جوان ستاد اقامه نماز استان اشاره کرد و گفت: در صددیم تا عمده فعالیت های هسته مشاوران جوان ستاد اقامه نماز را حول محور یاوران نماز قرار دهیم تا بیش از پیش از ظرفیت یاوران نماز استان استفاده کنیم.

سومین جلسه هسته مرکزی یاوران نماز قم برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین ملکی استاد مرکز تخصصی نماز نیز در این جلسه به تشریح علل ترک نماز در بین نوجوانان و جوانان پرداخت و گفت: نداشتن عزت از جمله اصلی ترین علل ترک نماز در بین نوجوانان و جوانان است.

وی در ادامه به بیان راهکار های بالا بردن عزت نفس در فرزندان پرداخت و افزود: بالا بردن تاب آوری در فرزندان و عدم دسترسی آسان آنان به نیازهایشان موجب خواهد شد تا تاب آوری آنان در مقابله با کاستی‌ها بیشتر شود.

در پایان با اهدا لوح و هدایایی از زحمات عضو شورای اقامه نماز اداره کل بهزیستی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تجلیل شد.

سومین جلسه هسته مرکزی یاوران نماز قم برگزار شد

کد خبر 87746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد