استهبان|جلسه هم اندیشی تشکیل سَمن حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان استهبان

با هدف فعال کردن تشکل‌های مردم نهاد در ترویج افزایش جمعیت، جلسه ای جهت هم اندیشی و تکمیل پیش نویس اساسنامه تشکل حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اداره بهزیستی شهرستان استهبان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان استهبان؛
در جلسه ای با حضور رفیعی رئیس بهزیستی، اکبرپور کارشناس فرمانداری، کشاورزیان کارشناس شبکه بهداشت و درمان و مجید بیابانی کارشناس سپاه ناحیه استهبان به بررسی طرح تشکل حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخته شد.کارشناسان  ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات، کنشگران فعال حوزه های خود را جهت تشکیل جلسه در هفته آینده با هدف ارزیابی مجدد طرح به اداره بهزیستی معرفی نمودند.  
دستورالعمل اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با ۷۳ ماده و ۸۱ تبصره تصویب شده که ۶۰ درصد این قوانین عهده رسالت شبکه بهداشت و درمان و ۴۰درصد آن نیز سهم همکاری نهادها و ارگان‌های دولتی می باشد. ماده ۲۳ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز به اهداف متعالی سازمان بهزیستی مربوط می گردد.
همچنین در حاشیه این جلسه مریم کشاورزیان به برون بخشی RCCE اربعین  پرداخت که به شیوه نامه های بهداشتی رعایتو نکات مهم بهداشتی قبل و بعد از شروع سفر زائران به کشور عراق و بازگشت به میهن عزیزمان ایران اشاره دارد.

کد خبر 87710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد