نشست هم اندیشی مدیر کل بهزیستی خوزستان با کارشناسان اورژانس اجتماعی

ظهر امروز، نشست هم اندیشی مدیرکل و سرپرست معاونت امور اجتماعی وکارشناسان دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی خوزستان با رئیس اداره و مسئولان حوزه اجتماعی و کارکنان مرکز اورژانس اجتماعی و مرکز مداخله در بحران بهزیستی شهرستان اهواز به منظور بررسی  آسیب های اجتماعی این شهرستان در محل اداره کل بهزیستی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،مدیرکل بهزیستی در این نشست  بیان کرد :سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی ،نقش مهمی در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی ایفا می کند و نیروهای توانمند و دانشگاهی اورژانس اجتماعی  به عنوان سرمایه سازمان و  نماد بهزیستی، همواره با تعهد و مسئولیت پذیری بالا در کمک به سلامت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی پیشرو بوده اند.

مهران کریمیان با اشاره به انواع آسیب های نوظهور اجتماعی افزود: استفاده از روش های نوین، به روز بودن، آموزش مستمر نیروهای اورژانس اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است  زیرا در حال حاضر جامعه به طور جدی نیازمند متخصصین اجتماعی است تا در بحران های اجتماعی یاریگر آحاد جامعه باشند.

در این نشست مقرر شد ،برای ساماندهی کودکان خیابانی ،اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان اهواز با مشارکت مراکز غیر دولتی و موسسات تحت نظارت بهزیستی و دستگاههای متولی من جمله شهرداری ، نیروی انتظامی و فرمانداری اهواز به صورت هماهنگ اقدام نمایند.

گفتنی است اورژانس اجتماعی در حال حاضر شامل چهار فعالیت مرکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی (مرکز مادر اورژانس اجتماعی)، پایگاه خدمات اجتماعی (ایستگاه اورژانس اجتماعی)، خط تلفن اورژانس اجتماعی (۱۲۳) و خدمات سیار اورژانس اجتماعی است که در  ۲۱ شهرستان استان دارای پایگاه است.

کد خبر 87681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد