کلاله | نشست مشورتی برای تشکیل گروه خودیار ویژه معلولان روستای صالح آباد / نشست مشورتی با مراکز تحت نظارت بمناسبت هفته ملی تشکل ها و سازمان های مردم ن

سرپرست بهزیستی کلاله به همراه مدیر مرکز مثبت زندگی کد ۸۹۴ شهر فراغی و اعضای شورای اسلامی؛بمنظور تشکیل گروه خودیار با مددجویان تحت پوشش بهزیستی روستای صالح آباد از توابع شهرستان کلاله دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کلاله اراز قلی بیری سرپرست اداره بهمراه مدیر مرکز مثبت زندگی کد ۸۹۴ شهر فراغی و اعضای شورای اسلامی؛بمنظور تشکیل گروه خودیار با مددجویان تحت پوشش بهزیستی روستای صالح آباد از توابع شهرستان کلاله دیدار و گفتگو کردند.

بیری با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای معلولان به ویژه در روستاها باید مورد توجه جدی قرار گیرد،گفت:معلولان، زنان سرپرست خانوار و... در مشاغل خود می‌توانند در روستاها مشغول به فعالیت شوند تا بتوانند امورات زندگی خود را بچرخانند.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۲۰۵۲۳-۱۰:۱۳
نشست مشورتی برای تشکیل گروه خودیار ویژه معلولان روستای صالح آباد

در ادامه سرپرست بهزیستی شهرستان کلاله با بیان اینکه در گروه‌های خودیار،"آموزش"از طریق یکی از اعضای گروه و خانواده که سواد کافی دارند در حوزه آموزش‌های خودمراقبتی ارائه می‌شود،افزود: کتابچه‌هایی نیز در اختیار این گروه‌ قرار خواهد گرفت که مسائل مختلف از جمله: خودمراقبتی تا اشتغال در آن‌ها گنجانده شده است.

وی در پایان عنوان کرد:اجرای این برنامه در روستاهای هدف باعث رونق اقتصادی و افزایش درآمد خانواده‌ها شده و همبستگی اجتماعی را افزایش داده که از زمینه‌های شغلی این خانوارها می‌توان به کشاورزی، دامداری، زنبورداری، قالیبافی، کاشت زعفران، پرورش بوقلمون،باغداری و... اشاره کرد.

لازم به ذکر است بیش از ۶۰ نفر در روستای صالح آباد تحت پوشش بهزیستی شهرستان کلاله می باشند.

نشست مشورتی با مراکز تحت نظارت بمناسبت هفته ملی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد

در خبری دیگر اراز قلی بیری سرپرست بهزیستی کلاله در آیین گرامیداشت "هفته ملی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد" این شهرستان گفت: نام‌گذاری ۲۲ لغایت ۲۷ مرداد ماه به نام هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، گواه روشنی از اعتقاد راسخ #دولت_مردمی به  نقش برجسته #سازمان‌_های_مردم_نهاد در تقویت پیوندهای اجتماعی و حرکت در مسیر رشد و توسعه متوازن و اجتماع‌محور است.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۲۰۵۲۳-۱۰:۱۳
نشست مشورتی با مراکز تحت نظارت بمناسبت هفته ملی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد

وی در ادامه ضمن تبریک و خداقوت به مدیران سمن های فعال و تحت نظارت بهزیستی این شهرستان، خاطر نشان کرد:این روز قدردانی از زحمات افرادی می باشد که برای تعالی و پیشرفت #سازمان_بهزیستی و همچنین ارتقای سطح خدمات به ولی نعمتان گام برمیدارند.

طی این نشست تعدادی از نمایندگان سمن ها در حوزه های متعدد از مشکلات و دغدغه های سمن مورد نظر در حضور سرپرست و کارشناسان بهزیستی کلاله ایراد بیاناتی داشتند.

کد خبر 87358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد