شورای معاونین بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان: حفظ کرامت انسانی و عزت نفس، والاترین و اساسی ترین رکن در ارائه خدمات به جامعه هدف در سازمان بهزیستی کشور است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان شورای معاونین با حضور رئیس کانون های خادم یاران رضوی استان، مدیرکل، معاونین و روئسای ستادی در سالن اجتماعات بهزیستی استان برگزار شد.

در ابتدا این جلسه دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان ضمن خیرمقدم به جناب آقای سعدالدین و همراهان ایشان، گزارشی از اهم فعالیت های بهزیستی استان در یک ساله گذشته ارائه و ابراز داشتند: با تلاش همکاران بهزیستی استان در چند وقت اخیر خدمات مطلوب و فعالیت های برای اولین بار در استان همانند برگزاری مسابقات مهارت، برگزاری مسابقات ورزشی معلولین روستای، اعزام دختران مقیم در خانه نگهداری به کربلا و ... اجرایی شده است.

وی حفظ کرامت انسانی و عزت نفس را والاترین و اساسی ترین رکن در ارائه خدمات به جامعه هدف در بهزیستی عنوان داشته و تصریح کردند: به همین منظور برخی از خدمات سازمان بهزیستی کشور به مددجویان در سایه کرامت انسانی اجرا و به آحاد جامعه اطلاع رسانی نمی شود.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان سخنان خود گفتند: در شرایط کنونی بمنظور ارائه خدمات مطلوب و ارتقای سطح فردی و اجتماعی جامعه هدف نیازمند آن هستیم که از کلیه ظرفیت های موجود درون و برون سازمانی استفاده کنیم تا بتوانیم در این راه گام های موثر و پایداری برداریم.

در ادامه رئیس کانون های خادم یاران رضوی استان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از پرسنل بهزیستی استان در ارائه خدمات به مددجویان، بزرگترین عبادت در کنار واجبات را  خدمت رسانی به مردم بیان و توضیحات اجمالی از خدمات ارائه شده توسط کانون های خادم یاران رضوی در استان ارائه داشتند.

وی با اشاره بر این مطلب که گستره خدمات کانون های خادم یاران رضوی در کلیه بخش ها از خدماتی، اقتصادی تا فرهنگی بوده و هم اکنون ۱۰۹ کانون عمومی در مساجد در سطح استان فعال و چهار هزار خادم یار و هشتصد یاور رضوی درحال ارائه خدمات به عموم جامعه هستند ابراز داشتند: ۱۹ کانون ذیل کانون خادم یاران رضوی در حوزه های تخصصی بصورت رایگان در حال ماموریت و ارائه خدمات به هم استانی های ارجمند هستند.

سعدالدین در پایان سخنان خود ضمن اعلام آمادگی بمنظور ارتقای سطح همکاری ها فی مابین بهزیستی استان و کانون خادم یاران رضوی در قالب تفاهم نامه گفتند: هدف آستان قدس رضوی خدمات رسانی به قشر محرومین جامعه است و این امر هم راستا با وظایف سازمان بهزیستی می باشد که با افزایش همکارها می توان اقدامات اجرایی مطلوبی دراستان رقم زد.

کد خبر 87018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد