پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران فعال عرصه بهزیستی تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

در متن این پیام آمده است:

امروزه، ارتباطات از مؤلفه‌ها و شاخص‌های مهم توسعه همه جانبه هر جامعه و کشوری محسوب می‌شود. خبرنگاری حرفه‌ای است که در آن فرد متعهدانه و مطالبه‌گرانه با کنار گذاشتن هرگونه تعصب اخبار واقعی را به مردم منتقل می‌کند و از طرفی دیگر صدای رسای مردم است و خواسته‌های به حق آنان را به مسئولین انتقال می‌دهد. خبرنگاران فرصت مناسبی را در اختیار دارند تا به عنوان نماینده مردم از طریق مطالبه‌گری در مسیر احیای حقوق آنها گام بردارند.

رسانه و خبر جزء لاینفک زندگی فردی و اجتماعی بشر امروز است. نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف بهزیستی، فرهنگسازی و ارتقای آگاهی عمومی بسیار حائز اهمیت است. آنها از طریق قلم فاخر خود،  خواسته‌ها، دغدغه‌ها و چالش‌های جامعه هدف بهزیستی که طیف وسیعی را نظیر افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان ساکن در مراکز شبه خانواده و ... را شامل می‌شوند، به درستی برای  عموم مردم معرفی و ترسیم می‌کنند و در مسیر روشنگری، اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی گام برمی‌دارند و از این طریق نقش بسزایی در افزایش کیفیت زندگی و بهبود وضعیت این عزیزان ایفا می‌نمایند. از سوی دیگر آنها چشم بینا و زبان گویای افراد دارای معلولیت می‌شوند و از دردهای کسانی می‌نویسند که ممکن است خودشان امکان مطالبه‌گری نداشته باشند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی، شهید عرصه خبر این روز را به کوششگران عرصه رسانه که سهم بسزایی در توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت فکری جامعه دارند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

کد خبر 86999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد