بررسی راهکارهای همکاری دوجانبه در راستای خدمت رسانی به مردم

علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان باهمراهی تنی چند از معاونین خود با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان باهمراهی خسرو ملکشاهی معاون امورتوسعه پیشگیری و احمد شفیعی معاون امورتوانبخشی با داوود بیگلری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان و معاونین این مجموعه دیدار و گفتگو کردند.

  در این دیدار طرفین به تشریح امکانات موجود در اداره‌های متبوع خود پرداخته و ضمن بررسی امکانات و ظرفیت‌های موجود جهت همکاری دو جانبه، مقرر گردید تفاهم نامه ای به‌منظور تدوین همکاری های فی ما بین وهمچنین بهره گیری از برنامه‌های آموزشی و پژوهشی در راستای خدمت‌رسانی به جامعه‌ی هدف اداره بهــزیستی و کارکنان جهاد کشاورزی منعقد گردد. همچنین مقرر شد در همین راستا از ظرفیتهای ادارات و نهادهای دیگر نیز بهره گیری شود.

در ابتدای این دیدارعلیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با تبریک انتصاب بیگلری به مدیرکلی جهادکشاورزی استان اظهار داشت : مجموعه بهزیستی و جهاد کشاورزی دارای ظرفیتهای بالقوه و بالفعل بسیاری هستند که قرارگرفتن این ظرفیتها در یک راستا می تواند به ارائه خدمات ماندگار به جامعه هدف هردو مجموعه منجر گردد

وی افزود : بهره گیری از دوره های آموزشی و پیشگیری ومشاوره بهزیستی در حوزه های اعتیاد ، خلنواده ،تحصیل ،مهارتهای زندگی و... جهت کارکنان جهاد کشاورزی و نیزاستفاده از ظرفیتهای جهاد کشاورزی در ارائه محصولات به جامعه هدف و مراکز تحت نظارت با هزینه پایینتر و برگزاری دوره های آموزشی در حوزه کشاورزی و دامداری و... جهت جامعه هدف بهزیستی از جمله مواردیست که میتواند در همکاری این دودستگاه موذد توجه قرار گیرد.

مهندس بیگلری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان نیزدر این نشست گفت : سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان متولی تولید می باشد ومجموعه جهاد کشاورزی و  اتحادیه های تولید از جامعه هدف بخش بهزیستی حمایت خواهند نمود.

در ادامه این نشست معاونین دستگاه های مربوطه به بررسی راهکارهای همکاری بیشتر در ارائه خدمت به جامعه هدف پرداختند.

کد خبر 86952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد