دیدار مسئولین شهرستان با خانواده های تحت حمایت بهزیستی راور

بمناسبت هفته بهزیستی حمیدرضا نخعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان راور و رضا عباسی فرمانداراین شهرستان در منازل دو خانواده دومعلولی و همچنین یک خانواده معلول دارای فرزند دو قلوحضور یافته و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در راستای رسیدگی به برخی از نیازها و مشکلات خانواده های تحت پوشش بهزیستی ،  حمیدرضا نخعی رئیس اداره بهزیستی شهرستان راور و رضا عباسی فرمانداراین شهرستان در منازل دو خانواده دومعلولی و همچنین یک خانواده معلول دارای فرزند دو قلوحضور یافته و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.

در این بازدیدها حمیدرضا نخعی رییس بهزیستی راور اظهار داشت : با فضای همدلی که در راور وجود دارد و با همراهی سایر مسئولین شهرستان امیدواریم بتوانیم در برطرف ساختن نیازهای جامعه هدف بهزیستی بیش از پیش موفق باشیم. نخعی افزود : بازدید حضوری از منازل مددجویان و تلاش در جهت برطرف نمودن مشکلات آنان را از برنامه های اولویت دار بهزیستی می باشد

وی اظهار داشت : با توجه به اهمیت موضوع، در خارج از وقت اداری نیز این برنامه ها و بازدیدها را ادامه خواهیم داد.

رضا عباسی فرماندار راور نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان ، با اشاره به سخن گرانبهای امام حسین ع مبنی بر اهمیت خدمت به مردم ، ضمن با اهمیت برشمردن حضور میدانی مسئولان در جهت آشنایی بیشتر با درخواست ها و نیازها و برطرف ساختن مشکلات مردم ، خواستار تداوم این بازدیدها بصورت مستمر شد.

کد خبر 86614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد