همکارهای دوجانبه در جهت حل مشکلات جامعه هدف

در دیدار بین مدیران بهزیستی و اوقاف و امور خیریه بر تنظیم تفاهم نامه ای برای همکاری های دوجانبه تاکید شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان با همراهی تنی چند از معاونین خود با حجت الاسلام جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان دیدار و گفت و گو کر.

  علیرضا وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در این دیدار با سنت حسنه وقف را یکی از ارزشمندترین و هوشمندانه ترین شیوه ی توجه به مسائل و مشکلات افراد جامعه دانست و گفت: به لحاظ ماهیت وظایف بهزیستی و مجموعه اوقاف این دو مجموعه می توانند همکاری های موثری را تعریف کنند. وی شناخت همه جانبه از مسائل متعدد اجتماعی را ویژگی بهزیستی دانست و افزود :  رویکرد اداره اوقاف و امورخیریه در جهت دهی نیات خیرخواهانه به سمت مسائل اجتماعی ویژگی دیگری است که جمع این دو ویژگی به اقدامات موثری منجر می شود

حجت الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات ارزشمند بهزیستی به جامعه اسلامی و لزوم بهره مندی حداکثری با حفظ امانت از نیات خیرین و واقفین در پیشگیری و کنترل مسائل اجتماعی اظهار داشت : مجموعه اوقاف و امور خیریه با توجه به مسائل شرعی و قانونی وقف و همچنین حفظ امانت در نیت واقفین با بهزیستی در حل مسائل اجتماعی همراه است.

 وی ایجاد فضای رشد و شکوفایی اجتماعی و فراهم کردن زمینه اجرای طرحها و برنامه هایی که نتیجه اش پیشگیری و خدمت به اقشار جامعه باشد را فرضی ارزشمند در اجرای نیات خیرخواهانه و خداپسندانه واقفین و خیرین دانست و افزود : مجموعه اوقاف در همه زمینه هایی که امکان همکاری با بهزیستی را داشته باشد با تمام توان حاضر خواهد بود

جلالی همچنین از اجرای طرح  قرار دوازدهم در تامین مایحتاج و تامین لوازم معیشتی جامعه هدف بهزیستی و ..... و  شمیم خدمت در خصوص آموزش و اشتغال زایی این عزیزان خبر داد.

کد خبر 86554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد