نیر| سخنرانی رئیس بهزیستی شهرستان نیر در نماز جمعه

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نیر، به مناسبت هفته بهزیستی، پیش از خطبه های نماز جمعه ریاست اداره بهزیستی شهرستان باعرض تبریک هفته بهزیستی و با اشاره به شعار امسال مبنی بر؛ برای مردم، برای به زیستن، به تشریح وظایف و اقدامات بهزیستی شهرستان نیر در یک سال گذشته وتاریخچه تشکیل سازمان بهزیستی درسال ۱۳۵۹توسط شهید فیاض بخش پرداخت.

رسول زیرک افزود: بهزیستی شهرستان نیر دارای ۴۸۰ پرونده درحوزه توانبخشی و ۱۳۰ پرونده درحوزه امور اجتماعی میباشد که از تمام خدمات  بهزیستی از جمله مستمری ماهیانه، پرداخت بیمه خویش فرمایی، کمک هزینه مسکن، تسهیلات خود اشتغالی وانواع کمک های موردی بهره می برند.

وی در ادامه  ضمن تشکر از خیر ین ونیکو کارانی که در طول سال با بهزیستی همکاری و مساعدت معنوی و مادی دارند. از نماز گذاران و مردم شریف شهرستان تقاضاکردندحمایت های خود را ادامه و در جهت مسئولیت اجتماعی که دستگاهها و موسسات دارند  با کمک  نهاد های دولتی بتو انیم در جهت انجام وظایف بهینه تر اقدام نمایبم.

شایان ذکر است در انتهای برگزاری مراسم نماز جمعه با اهدا لوح تقدیر از خیرین و معلولان موفق در عرصه اشتغال و تحصیل تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 86224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد