در رسانه | خدمات بهزیستی استان اردبیل محله محور شد اردبیل

ایرنا_ معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: با هدف ارایه خدمات محله محور به جامعه تحت پوشش، از این پس بخش بزرگی از خدمات بهزیستی استان در مراکز مثبت زندگی به مددجویان در مناطق مختلف این استان ارائه خواهد شد.

به گزارش ایرنا پرویز پروین امروز پنجشنبه در آیین افتتاح پنجمین مرکز مثبت زندگی در شهر خلخال افزود: برای اجرای طرح ا محل محور بهزیستی و دسترسی آسان مددجویان از خدمات بهزیستی در نزدیک‌ترین محل زندگی خود، تاکنون ۴۵ مرکز مثبت زندگی در سطح مناطق مختلف استان اردبیل ایجاد و راه‌اندازی شده است.


معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اردبیل اظهار داشت در شهرستان خلخال نیز امروز پنجمین مرکز مثبت زندگی با همت بخش خصوصی در یکی از مناطق این شهر راه‌اندازی و همچنین ششمین مرکز مثبت زندگی این شهرستان نیز امروز در شهر کلور مرکز بخش شاهرود افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.


پروین با بیان اینکه در مراکز مثبت زندگی ۲۲ مورد خدمات بهزیستی به مراجعین ارائه می‌شود افزود: کلیه خدمات ارائه شده در مراکز مثبت زندگی تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان اردبیل به صورت رایگان بوده و هزینه‌های صورت گرفته از سوی مراکز مثبت زندگی تحت اختیار بخش خصوصی از سوی اداره کل بهزیستی استان اردبیل تامین و پرداخت می‌شود.

پروین با بیان اینکه با راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی زمان رسیدگی به پرونده‌های مددجویان از لحاظ  کاهش یافته و تسریع در روند رسیدگی به خواسته‌های مددجویان اتفاق افتاده است گفت: خدماتی همچون مشاوره ژنتیکی مشاوره زندگی ارائه خدمات مربوط به بینایی سنجی شنوایی سنجی و بخش بزرگی از خدمات ارائه شده در ادارات بهزیستی استان اردبیل از طریق مراکز مثبت زندگی و با هدف ارائه خدمات بهزیستی درنزدیک‌ترین محل زندگی مددجویان ارائه می‌شود.


او اضافه کرد :تاکنون ۱۸ هزار پرونده در سطح ۴۵ مرکز مثبت زندگی راه اندازی شده در مناطق مختلف استان اردبیل برای مددجویان تحت پوشش این اداره کل تشکیل که از این تعداد ۱۲۰ مورد پرونده مربوط به مرکز مثبت زندگی راه اندازی شده امروز در شهر خلخال است.

کد خبر 85778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد