دیدار مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی با خانواده های دارای فرزند چند قلو

پروین محمدپوری به همراه الهامی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری با خانواده های دارای فرزند چند قلو دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی 

در ادامه برنامه های هفته بهزیستی محمدپوری ، مدیر کل بهزیستی استان به همراه الهامی ،مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ، جدیدی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و بابایان رئیس بهزیستی شهرستان ارومیه به همراه کارشناسان تخصصی با خانواده های دارای فرزندان ۳ و ۴ قلو دیدار کردند .

نیر الهامی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی  در این دیدار روند حمایتی انجام شده از طرف دستگاه‌های متولی امر در حمایت از این خانواده ها را احصا و پس از استماع مشکلات خانواده ها ضمن هماهنگی با مسئولان مربوطه دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات ایشان صادر کرد .
پروین محمدپوری ، مدیر کل بهزیستی استان نیز با اشاره به پرداخت مستمری ، معرفی به مراکز بهداشت در جهت دریافت سهمیه شیرخشک و پرداخت وام ودیعه مسکن به این خانواده ها از آمادگی کامل بهزیستی براساس دستورالعمل های ابلاغی در راستای پرداختهای حمایتی ، اشتغال سرپرستان خانواده و مساعدت های لازم در تامین مسکن این خانواده ها خبر داد.

همچنین با توجه به گرمای هوا جهت رفاه حال چند قلو ها  به دستور مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی برای یکی از این خانواده ها که نیازمند وسایل سرمایشی بود  کولر تهیه شد.
از دیگر اقدامات انجام شده برای خانواده های چند قلو ها میتوان به اهدای بسته شیر خشک و پوشک جهت رفع نیاز یک ماهه و هدایای نقدی به هر سه خانواده و پرداخت وام اشتغال توسط بهزیستی به سرپرست خانواده  جهت ایجاد اشتغال پایدار اشاره کرد.

کد خبر 85675

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد