خانه کوچک سالمندان ویژه بانوان در شهرستان خاتم افتتاح گردید

در ششمین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی و با حضور مدیر کل بهزیستی استان یزد، معاون توانبخشی، رییس بهزیستی شهرستان خاتم و جمعی از مسئولین شهرستان، خانه حمایتی، توانبخشی (خانه کوچک سالمندان ) ویژه بانوان در شهرستان خاتم افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ در آغاز این مراسم پورمحمدیان؛ مسئول مرکز حمایتی توانبخشی سالمندان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین به قدردانی از اداره کل بهزیستی استان، بهزیستی شهرستان خاتم و تمامی عوامل اجرایی در به ثمر نشستن این هدف پرداخت و بیان کرد در حال حاضر نیازمند حمایت از این مرکز بالاخص از خیّرین و ادارات شهرستان است.
رضا ابهت؛ مدیر کل بهزیستی استان یزد در آغاز این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی و تقدیر از فعالیت ها و خدمات بهزیستی شهرستان خاتم و تقدیر از اکبریان؛ فرماندار شهرستان خاتم به بیان خدمات ارائه شده توسط سازمان بهزیستی به مددجویان و تشریح خدمات حوزه های مختلف این مجموعه پرداخت.
وی در ادامه افزود: سازمان بهزیستی هرگونه همکاری لازم در خصوص ارائه مجوز جهت ایجاد مراکز تحت نظارت را صورت خواهد داد.
وی در پایان ابراز داشت: با همکاری و تعامل سایر ادارات شاهد پیشرفت و ارائه خدمات جامع تر به گروه هدف خواهیم بود.
فرماندار شهرستان خاتم از تلاش های مسئول سرای سالمندان و عوامل ایجاد این مجموعه تقدیر و تشکر نمود و خاطرنشان کرد: بدون شک تلاش های این عزیزان ستودنی است و امید است تمامی مسئولین جهت پیشبرد اهداف اداره بهزیستی هرگونه تعامل و همکاری را با این مجموعه داشته باشند.
اکبریان در پایان از رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاتم به پاس زحمات و تلاش در ارائه ی خدمات به گروه هدف تجلیل نمود.
گفتنی است؛ این مرکز تحت نظارت بهزیستی استان فعالیت خود را بصورت موقت و دائمی و با ظرفیت ۱۰ نفر آغاز خواهد نمود.

کد خبر 85573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد