حضور فرمانده نیروی انتظامی استان در اداره کل بهزیستی

سرهنگ موقوفه ای ضمن اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری در کلیه حوزه ها : کار کردن در بهزیستی با سایر ادارات متفاوت است و به کارکنان این سازمان تبریک می گویم که این شغل را انتخاب کردند و جهادگرانه تلاش می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، به مناسبت هفته گرامیداشت تآسیس سازمان بهزیستی کشور سرهنگ موقوفه ای فرمانده نیروی انتظامی استان با همراهی سرهنگ پیوندی معاون وظیفه عمومی، سرهنگ رستمیان رئیس پلیس پیشگیری، سرهنگ صفرزاده معاون اجتماعی و فرهنگی و سرهنگ بصیری رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی نیروی انتظامی در اداره کل بهزیستی استان سمنان حضور و با مدیرکل و معاونین نشستی صمیمی داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این نشست ضمن تبریک هفته بهزیستی از زحمات و مساعی همکاران در اداره کل بهزیستی استان تقدیر و تشکر کردند و افزودند : سازمان بهزیستی به محجوب ترین انسان ها ارائه خدمت می کند و کار در بهزیستی عاشقانه و دلی است و با هیچ محاسبات دنیایی قابل قیاس نیست. بهزیستی یک سازمان پر تلاش است که خدمت به خلق پروردگار سرلوحه اعمال و رفتار کلیه کارکنان آن قرار گرفته و باید بر این شرایط خدای منان را شاکر و قدردان بود.

سرهنگ موقوفه ای ضمن اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای همکاری در کلیه حوزه ها : کار کردن در بهزیستی با سایر ادارات متفاوت است و به کارکنان این سازمان تبریک می گویم که این شغل را انتخاب کردند و جهادگرانه تلاش می کنند.

در ادامه این دیدار : دکتر منطقی ضمن تقدیر و تشکر از حضور سرهنگ موقوفه ای و همراهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدگرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی گفت : شهید فیاض دغدغه محرومان راداشت و در میان ۷۲ شهید، در فاجعه هفتم تیرماه ۱۳۶۰ در توطئه بمب‌گذاری منافقان به شهادت رسید. باتوجه به تقارن هفته بهزیستی با سالروز وقایع تیرماه تلاش براین شد که برنامه های هفته بهزیستی مزین به نام و یاد شهیدان گردد. آغاز برنامه های هفته بهزیستی از گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان بود و همچنین اولین جشنواره فرهنگی ورزشی معلولین روستائی با گرامیداشت ۱۱۲۷ شهید روستا در طول هفته بهزیستی برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد : بهزیستی در ۴ حوزه توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت های مردمی، مسکن و اشتغال فعالیت دارد که  این حوزه ها تا کنون  در تحقق سلامت اجتماعی گام های موثری بر داشته اند و همچنین ارائه خدمات در بالاترین شکل ممکن و رضایتمندی ارباب رجوع را از اهداف والا در سازمان بهزیستی برشمرد که این مهم جزء در سایه خرد جمعی، همدلی و همراهی به نتیجه نخواهد رسید.

در ادامه معاونین ستادی نیز از حضور صمیمانه و امید آفرین  فرمانده نیروی انتظامی استان و هیئت همراه، حمایت ها و همکاری های بعمل آمده توسط نیروی انتظامی در حوزه های مختلف تشکر و قدردانی کردند.

قابل ذکر است در پایان این دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان با اهدا لوح تقدیربه مدیرکل بهزیستی استان از زحمات ایشان جهت رفع مشکلات جامعه هدف سازمان بهزیستی تشکر کردند.

کد خبر 85530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد