مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری از کارگاه ولید گواش در شهرستان بروجن بازدید کرد

مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری و فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت هفته بهزیستی از کارگاه تولیدگواش در این شهرستان که برای پنج مددجوی زیرپوشش این سازمان ایجاد اشتغال کرده، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، علی نصیری در بازدید از کارگاه تولید گواش در شهرستان بروجن گفت: حمایت ازواحدهای تولیدی که از مددجویان زیرپوشش این نهاد استفاده کنند، یکی از برنامه‌های حمایتی سازمان در ایجاد اشتغال پایدار، حمایت ار تولید کنندگان عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه‌های سازمان در حوزه اشتغال، پرداخت حق بیمه مددجویانی که در کارگاه‌ها مشغول به کار شوند و همچنین پرداخت تسهیلات به کارفرمایانی که از مددجویان برای اشتغال در واحدهای تولیدی به کار گیرند، است.

وی گفت: با توجه به اینکه آمار جذب سه درصد استخدامی مددجویان زیرپوشش این سازمان سالانه مححق نمی‌شود و مددجویان زیادی فارغ التحصیل دانشگاهی هستند، ایجاداشتغال پایدار در قالب طرحهای خودکفایی و به جذب در واحدهای تولیدی یکی از راههای خودکفایی جامعه هدف است .

فرماندار شهرستان بروجن نیز در بازدید گفت:هم اکنون 5 هزار نفر در شهرستان بروجن زیرپوشش بهزیستی قرار دارند که از ظرفیت خیران برای حمایت از این قشر به خوبی استفاده شده است.

فتاح کرمی افزود: تامین اعتبار برای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان، استفاده از ظرفیت خیران برای حمایت از این قشر و ایجاد اشتغال برای این قشر و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی برای بکارگیری از این قشر در واحدهای خود در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 85398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد